در عصر جدید علیخانی، «اِبی» سانسور شد
کد خبر: ۱۳۹۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

مسابقه عصر جدید هر شبی که روی آنتن می‌رود چند حاشیه ایجاد می‌کند، برای یک مسابقه تلویزیونی در این قالب این دست اتفاقات خیلی هم بد نیست، به هر حال اسم برنامه روی زبان‌ها می‌افتد و به قولی حیات رسانه‌ای آن تداوم می‌یابد، شب گذشته، اما جنس جدید از حاشیه برای عصر جدید ایجاد شد.

مسابقه عصر جدید هر شبی که روی آنتن می‌رود چند حاشیه ایجاد می‌کند، برای یک مسابقه تلویزیونی در این قالب این دست اتفاقات خیلی هم بد نیست، به هر حال اسم برنامه روی زبان‌ها می‌افتد و به قولی حیات رسانه‌ای آن تداوم می‌یابد، شب گذشته، اما جنس جدید از حاشیه برای عصر جدید ایجاد شد، ظاهرا یکی از شرکت کنندگان برنامه ترانه‌ای می‌خواند که نیما مسیحا قبل‌تر آن را از ابراهیم حامدی بازخوانی کرده، در واقع کار برای حامدی است نه نیما مسیحا، اما خب محدودیت‌های تلویزیون دست و پای «عصر جدید» را بسته و آن‌ها ترانه را متعلق به نیما مسیحا می‌دانند! همین حذف نام ابراهیم حامدی، موجب انتقاد برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
1
همان بهتر که سانسور شد همه استعداد خواننندگی پیدا کرده اند از هر ۷ شرکت کننده حداقل ۲ نفر مدعی هستند که در خوانندگی استعداد دارند در برخی قضاوت ها داورها با تعارف رای میدهند و قضاوتشان منصافانه نیست مثل حذف شدن دختر کوچولو ریاضیدان و یا گروه اکروبات با لباس قرمز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار