واکنش پرویز پرستویی به برد امیر علی‌اکبری +عکس
کد خبر: ۱۳۹۳۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA شامگاه شنبه ۲۵ اسفند، در روسیه به مصاف شلتون گریوس ملقب به قبر کَن، از آمریکا رفت و در راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد و به پیروزی رسید.

پرویز پرستویی نیز با انتشار ویدئویی از مسابقه او در اینستاگرام نوشت: «تبریک به پهلوان امیر علی اکبری عزیز، درود بر تو شیر مرد، چه عیدی خوبی به ملت ایران دادی، شک نکن ملت ایران قدر دان تو خواهد بود که پرچم ایران را به اهتزاز در آوردی، تبریک به مادر مهربانت که لحظه به لحظه دعاگوی تو بوده. یاشاسین سلطان امیر علی اکبری. به امید بهروزی و پیروزی‌های روزافزون.»

واکنش پرویز پرستویی به برد امیر علی‌اکبری +عکس

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
9
هرجا سخن از درگیری و بزن بزن و دعواست، نام ایرانی می‌درخشد. کاش سایر قله‌های علم و رفاه و ثروت و امنیت را نیز اینگونه به سادگی فتح می‌کردید. عیدی خوب برای ملت ایران، زمانی است که هیچ پدری شرمنده اهل و عیال و خانواده نباشد. لطفا دیدتان را نسبت به مسائل کمی عمیق‌تر کنید. به جای پرداختن به حواشی بی‌فایده کمی به فکر فقر و خودکشی و فساد باشید.
تریلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
6
خشونت در مرام پهلوانان نیست این مگه ورزشه دعواست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
4
0
ماشاالله به پرویز پرستویی عزیز با حمایتش و ماشاالله به امیر علی اکبری با درخشش و پیروزی با ارزشی که باعث شد پرچم عزیز ایران به اهتزاز در آید. خوشحالم مربی بوکس خوب جناب استکی مربی بوکس شماست و این افتخار بزرگی برای همه بوکسورها و مربیان بوکس است. به امید پیروزی های بی شمارتان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار