صبحانه لاکچری صدای شریعتمداری را درآورد+تصاویر
کد خبر: ۱۳۹۲۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 15    -    ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

صبح امروز جمعه شورای هماهنگی مدیران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار برگزار شد که صبحانه تدارک دیده شده روی میز حاضران در جلسه، انتقاد و گلایه شریعتمداری را در پی داشت.

وزیر کار در سخنانی در این رابطه گفت: از سفره صبحانه امروز گله دارم، چرا اینگونه بود؟ یک نون و پنیر معمولی می‌گذاشتید.

صبحانه لاکچری صدای شریعتمداری را درآورد+تصاویر

محمد شریعتمداری خاطرنشان کرد: به خاطر ریا نمی‌گویم، در خانه خودتان گوجه و خیار و… روی سفره بگذارید، تکریم مهمان از سوی مردم لرستان را می‌دانیم، جان خود را فدای مهمان می‌کنند، اما آن زندگی شخصی است و زندگی انقلابی و شرایط امروز کشور این را ایجاب نمی‌کند.

تو را به قرآن از پول بیت المال این کار را نکنیم، بخدا حرام است این کار، حداقل‌های لازم و ضروری کافی است

وی افزود: این حرفی که میزنم گداصفتی نیست، در مالزی ملاقاتی داشتم که آن زمان قیمت رینگیت در مقابل دلار کم شده بود، ‬عطسه کردم روی میز دستمال کاغذی نبود، پرسیدم گفتند در اجرای سیاست‌های صرفه جویی دستمال کاغذی را حذف کرده‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیران با بیان اینکه تو را به قرآن از پول بیت المال این کار را نکنیم، بخدا حرام است این کار، حداقل‌های لازم و ضروری کافی است، تصریح کرد: در سفر‌هایی که داریم غیر از آب هیچ چیز دیگری روی میز نمی‌گذارند، اما هر وقت خارجی‌ها به کشور می‌آیند ظرف پسته و شکلات روی میز می‌گذاریم!

صبحانه لاکچری صدای شریعتمداری را درآورد+تصاویر

همان چای لری خودمان بهتر بود

شریعتمداری با تاکید بر اینکه از پول بیت المال نمی‌شود این هزینه‌ها را کرد، قطره قطره دریا می‌شود، خطاب به مدیران افزود: ‬به کارمند خود برسید، به بهترین شکل به کارمند خود برسید این کار خیلی خوبی است، در آموزش، تأمین مسکن و تأمین معیشت هر کاری می‌توانید بکنید.

وی یادآور شد: در کجای فرهنگ ما بوده نسکافه بخوریم؟ در هر اداره‌ای می‌رویم نسکافه می‌خورند؛ همان چای لری خودمان بهتر است، همان را باید می‌گذاشتید؛ برگردیم به همان چیز‌هایی که اصول خودمان است و دارایی و ارزش خودمان است.

بر اساس این گزارش، شورای هماهنگی مدیران رفاه لرستان به میزبانی اداره کل بهزیستی لرستان و در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
الان که مد شده وارد هر جا میشیم دوستان ، ما رو به کافی دعوت می کنند . لابد این هم یک جور کلاسه !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
خدا خیرش بده لا اقلراعتراض کرده و لبخند نزده
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
1
به این میگن عوام فریبی، یک کاسه (احتمالا عدسی) با نون و پنیر و گوجه و خیار در کجای دنیا لاکچری محسوب میشه؟ ایکاش اونجایی که 6 میلیارد یورو ها داره از بیت المال دزدیده میشه رگ غیرتتون میزد بیرون...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
بابا بیت المال!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار