جزئیات فوت پسر ۸ ساله در بیمارستانی در پایتخت
کد خبر: ۱۳۹۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 14    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

چندی قبل خبر فوت مشکوک پسربچه‌ای ۸ ساله به نام سهیل در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام شد. پدر این کودک سپس با مراجعه به دادسرای جرایم پزشکی از ۳ بیمارستان شکایت کرد.

این خبر در تاریخ ۲۹ دی سال ۹۷ با عنوان «شکایت از ۳ بیمارستان به خاطر مرگ پسر ۸ ساله منتشر شد. در همین رابطه دانشگاه علوم پزشکی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

در این متن آمده است: بیمار کودک هشت ساله در شیفت عصر ۱۹ دی به صورت سرپایی با علائم گاستروآنتریت به درمانگاه شبانه روزی صاحب کوثر واقع در تهرانسر مراجعه کرده و بعد از ویزیت توسط فوق تخصص عفونی اطفال با دستور آنتی بیوتیک ترخیص شد.

کودک دوباره در ساعت شش صبح ۲۰ دی با شکایت استفراغ مکرر به درمانگاه صاحب کوثر مراجعه کرده و توسط پزشک کشیک اورژانس ویزیت شده و تحت درمان طبی قرار گرفته و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده است. بیمار در همان روز ساعت ۱۶:۳۴ به اورژانس مرکز طبی کودکان مراجعه کرده و با سطح تریاژ ۳ تحت نظر قرار گرفته و بعد از ویزیت دستیار تخصصی اطفال حسب نیاز دستور بستری به بیمار داده شده و با توجه به عدم وجود تخت خالی در بیمارستان، طی هماهنگی با سوپروایزر کشیک و متخصص اطفال بیمارستان لولاگر در ساعت ۱۷:۳۰ با آمبولانس به بیمارستان لولاگر منتقل شده است.

بهداشت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
چه ناقص!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
0
نتیجه دکترهای سهمیه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار