ورود سامانه بارشی جدید از ظهر امروز
کد خبر: ۱۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار: 2019 March 14    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از ظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور شده و تا روز جمعه در کشور فعال می‌باشد.

 فریبا کوثری درباره وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از ظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور شده و تا روز جمعه در کشور فعال می‌باشد.

وی افزود: از بعدازظهر امروز با بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، دامنه‌های زاگرس مرکزی در شرق خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه‌وبویراحمد رو به رو خواهمی بود و همچنین در جنوب خوزستان با وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در کشور رو به رو هستیم.

این کارشناسی سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز جمعه با بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر در استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق کردستان، کرمانشاه، همدان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، دامنه‌های زاگرس مرکزی در لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه‌وبویراحمد و برخی مناطق فارس با بارش برف رو به رو خواهیم شد.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار