طالع روزانه ی خود را اینجا بخوانید
کد خبر: ۱۳۹۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 13    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
چند جمله برای آنهایی که امروز تولدشان است؛
دوست عزیزی که ۲۲ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، واقع بین، مهربان، پایبند به عقاید مذهبی و همیشه آماده‌ی کمک به دیگران هستید. شما از افکار و ایده‌های جدید استقبال می‌کنید و همیشه نگاهی مثبت به مسائل دارید. با این همه شما حسود و خودخواه نیز هستید و باید سعی کنید این ویژگی‌های منفی اخلاقی را کنار بگذارید.

طالع روزانه ی خود را اینجا بخوانید

طالع روزانه ی خود را اینجا بخوانید«تابناک باتو» ـ دوست عزیزی که ۲۲ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، واقع بین، مهربان، پایبند به عقاید مذهبی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید. شما از افکار و ایده های جدید استقبال می کنید و همیشه نگاهی مثبت به مسائل دارید. با این همه شما حسود و خودخواه نیز هستید و باید سعی کنید این ویژگی های منفی اخلاقی را کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. با این حال باید توجه داشته باشید که در صورت بروز هر مشکل کوچکی به موقع به پزشک خود مراجعه کرده و نسبت به سلامت خود بی توجه نباشید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما هیچ پول بادآورده ای به دستتان نخواهد رسید و برای پول درآوردن باید حداکثر تلاشتان را به کار بگیرید. شما نمی توانید روی حمایت مالی اعضای خانواده تان حساب چندانی باز کنید و برای استفاده از سود سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید هم باید حداقل تا اواخر سال دست نگه دارید. در این مدت سعی کنید با سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای خودتان درآمدی هرچند اندک کسب کنید. اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدیدی را دارید به هیچ وجه این کار را به صورت شراکتی انجام ندهید. امسال در فضای کاری از جو بسیار خوبی بهره مند خواهید بود و مورد تأیید و حمایت همکاران و مقامات بالاتر از خود قرار خواهید داشت. برای تغییر شغل عجله به خرج ندهید. مجردها امسال شانس زیادی برای رفتن به خانه ی بخت خواهند داشت. فروردین، تیر، مهر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز ممکن است به صورتی کاملا غیر منتظره یک فرصت کاری یا تجاری فوق العاده برایتان فراهم شود. شما فکر نمی کنید الان زمان مناسبی برای شروع این کار باشد و حتی اگر حاضر شوید در آن نقشی به عهده گرفته و شرکت کنید هم به صورت موقت و برای به دست آوردن کمی پول بیشتر خواهد بود. شاید امروز در فکر این باشید که در خانه تان تغییراتی ایجاد کنید، اما اگر به فکر تغییرات بزرگی مانند تعویض مبلمان یا تغییر رنگ دیوارها هستید حالا دیگر وقتش نیست و نخواهید توانست قبل از سال نو کارهایتان را به اتمام برسانید. سعی کنید با ایجاد تغییرات کوچک و سریع حال و هوای منزلتان را تغییر داده و بهار را به خانه تان بیاورید.

اردیبهشت

انرژی جسمانی شما امروز در سطح بالایی قرار دارد و بلندپروازیتان حتی از آن هم بیشتر است. شما به فکر انجام کارهایی هستید که سطح اجتماعی و اقتصادی زندگیتان را بالاتر می برند. امروز زمان زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات خواهید کرد و هر کاری که لازم بدانید را در جهت رسیدن به این اهداف خود انجام خواهید داد. رفت و آمدهای هر چند کوتاهی که مجبور هستید در طول روز داشته باشید خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می کرده اید طول خواهند کشید. اگر می خواهید اتلاف وقت را به حداقل مقدار ممکن کاهش دهید به شما توصیه می کنیم که تا جایی که می توانید از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید.

خرداد

امروز به برخی توانایی های مفید و کاربردی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از آنها بیخبر بوده اید. اگر در این روزهای پایانی سال مشغول انجام یک کار اضافه بر سازمان برای کسب درآمد بیشتر و یا برای کمک به افراد نیازمند هستید امروز در انجام این کارها بسیار موفق خواهید بود. حس ششم شما به طور فوق العاده ای قوی شده است و می توانید خیلی راحت افکار و احساسات دیگران را درک کنید و همین تبدیل به برگ برنده ی شما خواهد شد. قدرت تخیلتان نیز امروز در سطح بالایی قرار دارد، سعی کنید از آن هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر قراری دارید به شما توصیه می شود کمی زودتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودید راه بیفتید.

تیر

امروز بالاخره و شاید بعد از مدتی بسیار طولانی، به یکی از اهداف بلند مدت خود دست خواهید یافت و همین موضوع باعث خواهد شد که بسیار پرانرژی، خوشحال و سرشار از شور و شوق باشید. حالا که به نتیجه ی مورد نظرتان رسیده اید دارید به آینده فکر می کنید و برای اهداف دیگری که دارید برنامه ریزی می کنید. الان زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد کارهایی که می خواهید در سال جدید انجام دهید می تواند باشد. امروز شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی می تواند برای شما بسیار مفید باشد و شانس آشنایی با افراد جدید با نفوذی را در اختیارتان قرار دهد، پس تا جای ممکن در اجتماع باشید و از خانه نشینی خودداری کنید.

مرداد

امروز مسائل کاری ذهنتان را حسابی به خود مشغول خواهند کرد و به شما اجازه نخواهند داد وقتتان را طبق برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید بگذرانید. با این حال شما زیاد از این بابت ناراحت نخواهید شد، چون به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای برایتان فراهم خواهند شد که فکرش را هم نمی کرده اید. این که در روزهای پایانی سال چنین فرصتی برایتان فراهم شده است تقریبا غیر قابل باور است، اما شانس به شما روی آورده است. با این حال به شما توصیه می کنیم که بدون هیچ گونه اتلاف وقتی هر چه سریعتر تصمیم خود را بگیرید، در غیر این صورت این فرصت به همان سادگی که به دستتان آمده از دستتان خواهد رفت.

شهریور

امروز از صبح که بیدار می شوید خودتان را برای اتفاقاتی غیر منتظره آماده کنید. به صورتی که حتی فکرش را هم نمی کنید درهای جدیدی برای دنبال کردن اهدافی کاملا متفاوت به رویتان باز خواهند شد که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید می توانند پیشرفت قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشند. اگر قصد مطالعه در ارتباط با موضوع خاصی را دارید امروز زمان بسیار خوبی برای این کار خواهد بود، چون ذهن شما بسیار قوی و آماده شده است و هر چیزی که بخوانید را به خوبی به خاطر خواهید سپرد. اگر قصد رفتن به سفر را دارید سعی کنید استراحت کافی داشته باشید تا در طول سفر زیاد خسته نشوید.

مهر

اگر قصد برنامه ریزی برای پس انداز به منظور انجام کار خاصی را دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد و حتی می توانید از همین امروز این برنامه تان را عملی کرده و شروع به پس انداز کنید. شما امروز از لحاظ ذهنی نسبت به همیشه تمرکز خیلی بیشتری دارید و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهید. اطرافیانتان ایده هایی دارند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید، چون می توانند فرصت های بسیار خوبی را برایتان به وجود بیاورند. پس از یک روز خیلی شلوغ و طولانی به شما توصیه می کنیم که قبل از خواب با کمی پیاده روی و یا یک دوش آب گرم ذهن خود را کمی آرام کنید، در غیر این صورت خودتان را برای خواب هایی آشفته آماده کنید.

آبان

امروز به احساسات و تخیل خود آزادی بدهید و این اجازه را به خودتان بدهید که آزادانه در مورد افکار و احساسات خود با دیگران صحبت کنید. آنقدر خودتان را درگیر استدلال های خشک و انعطاف ناپذیر منطقی نکنید که نتوانید وضعیت فعلی را از هیچ زاویه ی دیگری ببینید. جنبه ی تحلیل گر وجودتان را به برای یک روز هم که شده به نفع حس ششمتان نادیده بگیرید. هیچ نیازی نیست که حرف هایتان را با نیاز طرف مقابلتان و در نظر گرفتن این که شنیدن چه چیزی مایه خوشحالی آنها خواهد شد هماهنگ کنید، همان چیزی را بگویید که به نظرتان درست می آید و احساس خود را همان طوری که هست بیان کنید.

آذر

امروز شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار دارید. اعتماد به نفستان نیز خوشبختانه در سطح بالایی قرار گرفته است. پس از این فرصت استفاده کرده و اگر قصد انجام هر کاری را دارید با قدم هایی بزرگ به سوی مقصدتان گام بردارید. در همین اثنا به ذهنتان هم اجازه بدهید که آزادانه در دنیای تخیلاتتان پرواز کند و شما را از محدودیت هایی که برای خود ساخته اید برهاند. شما سعی دارید بیشترین بهره ممکن را از زمان ارزشمندتان ببرید، ولی صبوری را در این راه کاملا کنار گذاشته اید. درست است که می خواهید به دنبال ماراجویی های تازه بروید، ولی باید با خودتان و اطرافیانتان با ملایمت بیشتری رفتار کنید.

دی

هدفی که مدتی پیش برای خودتان تعیین کرده بوده اید امروز بالاخره در دسترس شما قرار گرفته است. به لطف تلاش های بدون وقفه ای که داشته اید و شرایط کیهانی موجود امروز بالاخره می توانید نشانه های موفقیت را ببینید. خودتان را به خاطر شکست هایی که داشته اید سرزنش نکنید و موفقیت های گذشته تان را دست کم نگیرید. شما لیاقت رسیدن به بهترین چیزها را دارید و تشویق های اطرافیانتان نیز صمیمانه و واقعی هستند. خونسردی خود را حفظ کنید و از شانسی که به شما روی آورده است استفاده کنید و از طعم خوش موفقیت لذت ببرید. یادتان باشد به خاظر داشتن چنین دوستانی خدا را شکر کنید!

بهمن

امروز گرفتن یک تصمیم منطقی و قابل اجرا برای سر و سامان دادن به وضعیت مالیتان بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. خوشبختانه اوضاع مالی شما در حال حاضر بد نیست، اما باید عملکرد خوبتان را ادامه داده و سعی کنید دارایی های خود را افزایش داده و سرمایه گذاری هایی انجام دهید که در دراز مدت سود قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشند. این کار یک شبه انجام نخواهد شد و به زمان زیادی نیاز خواهد داشت، اما باید از همین حالا برنامه ریزی را آغاز کنید تا با قدم هایی آهسته اما پیوسته به سمت مقصد مورد نظرتان حرکت کنید. این نکته را امروز به یاد داشته باشید که برای تغییر زندگیتان باید اولویت هایتان را تغییر دهید.

اسفند

امروز شما می توانید تأثیرات بزرگی در زندگی دوستان و اطرافیان خود داشته باشید. اطرافیانتان حرف شنوی زیادی از شما دارند و می توانید با یک پیشنهاد خوب و به موقع مسیر زندگی آنها را تغییر دهید. خوشبختانه حس ششم شما امروز به یاریتان آمده است تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. شاید خود این افراد متوجه تأثیر شما در پیشرفت خود نباشند و نبایداز آنها انتظار داشته باشید که برای این کار از شما تشکر کنند، اما با دیدن موفقیت های آنها حال شما هم خوب خواهد شد. اگر در خریدهای سال نو هنوز چیزی برای خودتان نخریده اید امروز دیگر وقتش است که هدیه ای هرچند کوچک برای خودتان بخرید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
2
دی: یادتان باشد به خاظر داشتن چنین دوستانی خدا را شکر کنید!
البته که شاکرم چون در سابه مبارکشان دیگر به دشمن احتیاج ندارم . یعنی یکی از احتیاجات اساسی هر انسانی که داشتن دشمن است در سایه دوستان بنده حل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار