کمک ۲۰۰ میلیارد خیرین به زلزله زدگان کرمانشاه
کد خبر: ۱۳۸۹۵۷
تاریخ انتشار: 2019 March 12    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

گردهمایی روحانیون و طلاب حوزه ‌های علمیه مناطق زلزله زده با حضور استاندار و امام جمعه استان کرمانشاه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: سال 97 سال سخت و پر تلاطمی بود که از بحران عظیم زلزله گذر و در چرخه مدیریت بحران به بخش آخر بازسازی و توانمند سازی رسیده‌ایم و این چرخه به خوبی در حال پیشرفت است؛ البته در ابتدا دچار نواقصی بود که مردم این کمبود‌ها و کسری‌ها را رفع نمودند.

بازوند ادامه داد: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، ایشان نکته مهمی را فرمودند که ما باید از زلزله که یک تهدید بود؛ فرصت بسازیم؛ در این زلزله 104 هزار واحد مسکونی 14 هزار واحد اقتصادی در حوزه کشاورزی و 7 هزار واحد در حوزه صنعت و خدمات و 125 هزار واحد تجاری تعیین تکلیف گردید.

وی تاکید کرد: از 67 هزار واحد تعمیراتی، 63 هزار واحد به اتمام رسیده و از 37 هزار واحد احداثی 25 هزار واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت ساخت و ساز بالای 50 درصد در حال اتمام هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک 200 میلیاردی خیرین به مناطق زلزله زده، گفت: از 14 هزار واحد در بخش کشاورزی 11 هزار به اتمام رسیده و 3 هزار واحد باقی مانده در حال ساخت است؛ هم چنین حدود 5 هزار میلیارد خسارت مالی در این زلزله وارد شده بود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار