ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع
کد خبر: ۱۳۸۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 14    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
... غذا خوردن در رختخواب افزون بر تقویت حس تنبلی می‌تواند آلودگی و میکروب را به رختخواب شما منتقل کند، همچنین اغلب افراد در حین کار با تلفن همراه یا تماشای تلویزیون در رختخواب دراز می‌کشند که این مسئله خود عامل سوء هاضمه محسوب می‌شود.

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع«تابناک باتو» ـ اتاق خواب یکی از مهمترین فضاهای خانه محسوب می‌شود، چرا که شما خواب شبانه خوب و شادابی، نشاط و آرامش خود را در اتاق خواب بدست می آورید.

دانشمندان تاکید دارند برخی ابزار و وسایل نباید وارد اتاق خواب شوند چرا که اتاق خواب فضایی برای استراحت و آرامش است و برخی کار‌ها را نباید در اتاق خواب انجام دهید، در این گزارش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم البته اگر شرایط ممنوعیت ورود برخی از ابزار به اتاق خواب را نداشتید سعی کنید این وسایل را هرگز به رختخواب خود نبرید.

ورود تلفن همراه به رختخواب ممنوع

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

اگر واقعا می‌خواهید اتاق خواب خوب و آرام بخشی داشته باشید تلفن همراه را در اتاق خواب قرار ندهید، چرا که افزون بر فرکانس‌های تلفن همراه، استرس‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی نیز آرامش و خواب شما را بر هم می‌زنند.

بر اساس تحقیقات آژانس بین المللی تحقیقات سرطان، فرکانس RF تلفن‌های همراه به عنوان عامل سرطان زا شناخته شده است، اما برخی تحقیقات هنوز این مسئله را ثابت نکرده اند اما برای احتیاط توصیه می‌شود که تلفن همراه را در اتاق خواب قرار ندهید.

افزون بر این نور آبی که از تلفن‌های همراه منتشر می‌شود، می‌تواند در طول زمان ما به مغز ما آسیب وارد کند و الگو‌های خواب را به هم می‌ریزد.

تلویزیون را در اتاق خواب قرار ندهید

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

مشابه تلفن‌های همراه، تلویزیون در اتاق خواب می‌تواند عامل حواس پرتی باشد خواب شما را بهم بریزد و مانند تلفن‌های همراه نور آبی تلویزیون می‌تواند چرخه خواب را مختل کند.

غذاخوردن در رختخواب ممنوع

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

غذا خوردن در رختخواب افزون بر تقویت حس تنبلی می‌تواند آلودگی و میکروب را به رختخواب شما منتقل کند، همچنین اغلب افراد در حین کار با تلفن همراه یا تماشای تلویزیون در رختخواب دراز می‌کشند که این مسئله خود عامل سوء هاضمه محسوب می‌شود.

همچنین خوردن غذا در رختخواب ذهن شما را از از خواب دور می‌کند و چرخه خواب شما مختل می‌شود.

باید توجه داشته باشید هرگز ظروف کثیف غذا در اتاق خواب باقی نماند چرا که عامل تجمع میکروب می‌شود و عامل ابتلا به بیماری در اتاق خواب خواهد بود.

میزکار را به اتاق خواب راه ندهید

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

اگر این امکان وجود دارد که میزکار را در اتاق دیگری قرار دهید، میز کار را به اتاق خواب خود راه ندهید چرا که فضای کار و استراحت تا حد امکان باید از هم جدا باشند.

حیوانات خانگی عامل میکروبی در اتاق خواب

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

حیوانات خانگی می‌توانند میکروب ها، کک‌ها یا حشرات موذی را به رختخواب منتقل کنند و سلامت شما را به خطر بیندازند از طرفی اتاق خواب محل نگهداری لباس هاست و امکان انتقال میکروب‌ها و حشرات زیر به البسه وجود دارد، برای همین از ورود حیوانات به اتاق خواب جلوگیری کنید.

یکی دیگر از عوارض ورود حیوانات خانگی به اتاق خواب این است که حیوانات می‌توانند با ایجاد سر و صدا باعث اختلال در خواب شما شوند.

تشک و بالش‌های قدیمی در اتاق خواب ممنوع

ورود این وسایل به اتاق خواب ممنوع

بخش طب خواب دانشکده پزشکی هاروارد، توصیه می‌کند که در هر ده سال، تشک خود را تعویض کنید، بالش شما نیز باید با سبک خواب شما منطبق باشد و یکی از مهمترین موضوعات تاثیرگذار در کیفیت خواب ارتفاع بالش و نرمی و سفتی تشک است.
باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
اسمشون حيوان خانگيه، يعني تو خونه س و تحت مراقبت هاي بهداشتي، چه ككي و ميكروبي داره منتقل كنه؟! ضمنا گربه و انسان هيچ بيماري مشتركي با هم ندارن.
البته الان دوستان دانشمند ميان درمورد توكسوپلاسما داد سخن مي دن كه پيشاپيش بايد عرض كنم اگر گربه اي مبتلا بشه فقط 3 ماه انگل دفع مي كنه، و فقط هم از راه خوراكي منتقل مي شه، بنابراين آدم درصورتي مي گيره كه كه سبزي يا گوشت آلوده كه كامل هم نپخته مصرف كنه. چون مطمئنا كسي مدفوع گربه خونگي شو نمي خوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار