پرش اعجاب انگیز غلامپور+عکس
کد خبر: ۱۳۸۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 08    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

سرمربی سایپا به یکی از حیثیتی‌ترین بردهای تاریخ مربیگری خود دست یافت که البته اتفاقات پایان بازی به آن رنگ جنجال نیز پاشید.

پیش از بازی نیز کاملا مشخص بود که جدال سرمربیان سابق تیم ملی که هر کدام شرایط عجیبی را برای حضور روی نیمکت تیم ملی در آن مقطع پشت سر گذاشته بودند، با جنجال و حساسیت‌هایی همراه خواهد بود.

با این حال دستیابی به امتیازات این بازی از نظر اینکه هر کدام از دو تیم نیز در دوران افول خود به سر می‌بردند نیز حائز اهمیت بود؛ سایپا هفته‌ها دور از پیروزی بود و رتبه آنها در جدول در هر هفته با تنزل همراه می‌شد و در سمت مقابل نیز فولاد خوزستان بعد از شروعی امیدوارکننده با افشین قطبی طی دو هفته اخیر با باخت دیدارهایش را به پایان رسانده بود.

در شرایطی که کیفیت بازی دو تیم چنگی به دل نمی‌زد و موقعیت‌های هیجان انگیزی روی دروازه‌ها شکل نمی‌گرفت اما در نهایت این پدیده جدید و گمنام علی دایی بود که موفق شد تک گل جنجالی این بازی را به نام خود کند تا سرمربی نارنجی‌پوشان بعد از هفته‌ها جشن گل همیشگی تیمش را در محوطه فنی با دیگر نیمکت نشینان تیم برپا کند.

دایی که مشخص بود با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر کاملا تحت فشار قرار داشته و البته بحث بازی با فولاد و تقابل با افشین قطبی نیز به این ماجرا دامن زده بود، همانند همیشه با همکاری بهزاد غلامپور به عنوان نفر اول جشن گل و در نهایت باقی نیمکت نشینان از این گل شاگرد جوانش استقبال کرد.

فریادهای سرمستانه علی دایی در کنار پرش اعجاب‌انگیز بهزاد غلامپور در 52 سالگی و کسب سه امتیاز جدال با فولاد خوزستان دقیقا همان چیزی بود که شهریار بعد از 90 روز به آن نیاز داشت. سایپا علی دایی که اکنون در رده هشتم جدول جای گرفته، امیدوار است با این برد روحیه بخش خود را مهیای ادامه فصل و البته جشن گل همیشگی سرمربی عصیانگرش کند.

پرش اعجاب انگیز غلامپور

پرش اعجاب انگیز غلامپور

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
1
2
نیم متر بیشتر پریده؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار