هندوانه به زودی ارزان می شود
کد خبر: ۱۳۸۵
تاریخ انتشار: 2015 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
 رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه قیمت همه میوه‌ها و صیفی‌جات به جز هندوانه کاهش یافته است، گفت: از حدود پنج روز آینده و با وارد‌ شدن هندوانه دزفول قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

Image result for ‫هندوانه‬‎

حسین مهاجران با بیان اینکه میزان هندوانه‌ای که در بازار وجود دارد جوابگوی مصرف نیست، اظهار کرد:‌ در حال حاضر هندوانه‌های بندرعباس، جیرفت، چابهار و بوشهر در بازار به اتمام رسیده و با آمدن هندوانه‌های دزفول قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر هندوانه‌های بهبهان و شیراز در بازار عرضه می‌شوند.

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه هندوانه در ماه مبارک رمضان مصرف بالایی دارد، بیان کرد: مصرف کاهو و سبزی نیز در ماه رمضان افزایش می‌یابد که قیمت کاهو در بازار کاهش یافته است.

به گفته مهاجران هندوانه در میادین میوه و تره‌بار کیلویی 1800 تا 2000 تومان، گوجه‌ درختی، زردآلو و توت فرنگی 8000 تا 10 هزار تومان و موز 3500 تا 4000 تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت خیار در میادین میوه و تره بار نیز 1500 تا 2000 تومان، گوجه فرنگی 700 تا 1000 تومان، پیاز 650 تا 800 تومان و سیب‌زمینی 850 تومان است.

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان یادآور شد: در حال حاضر گیلاس به مقدار کمی در بازار وجود دارد که گیلاس ریز به قیمت کیلویی 3500 تومان و گیلاس‌های درشت و باکیفیت به قیمت 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران درباره قیمت سبزی در ماه مبارک رمضان گفت: دو سالی است که قیمت سبزی در ماه مبارک رمضان افزایش نیافته و امسال نیز شاهد افزایش قیمت‌ این محصول نخواهیم بود، چون تمهیداتی دراین زمینه در نظر گرفته شده است.

وی تره، گشنیز، جعفری و برگ چغندر که برای تهیه آش مصرف می‌شود را پرمصرف‌ترین سبزی ها در ماه رمضان عنوان کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار