ورود به استادیوم آزادی پولی شد
کد خبر: ۱۳۸۳۶۵
تاریخ انتشار: 2019 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

از چندی پیش کسانی که به ورزشگاه آزادی مراجعه می کنند، بنری را مقابل درب ورودی مشاهده کردند؛ با این مضمون که از تاریخ 15 اسفندماه ورود به این مجموعه نیازمند دریافت کارت تردد از پذیرش یا پرداخت هزینه می باشد.

در پایان این اطلاعیه نوشته شده بود که ورزشکاران، اعضای تیم های ملی و کارکنان فدراسیون های مستقر در استادیوم آزادی از پرداخت چنین هزینه ای معاف هستند.

شاید کسی این ماجرا را جدی نگرفته بود تا امروز که زمان اجرایی شدن قانون جدید در ورزشگاه آزادی بود. برخی از افراد که قصد ورود به استادیوم را برای کارهای مختلف همچون استفاده از استخر و... داشتند، با بن بست مواجه شدند.

ورود به استادیوم آزادی پولی شد

وقتی مسئولان حراست ورزشگاه طبق همان اطلاعیه قبلی از این افراد و والدین برخی از خردسالان و نوجوانان درخواست پرداخت پول کردند، با اعتراض آنها مواجه شدند.

این موضوع دقایقی باعث تجمع این دسته از افراد شد که به شکل قبلی نمی توانستند وارد مجموعه آزادی شوند. آنطور که شنیده می‌شود هزینه ورود سالیانه با اتومبیل 400 هزار تومان و هزینه ورود به صورت پیاده برای یک سال 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این اتفاقی است که از سال ها قبل در مجموعه انقلاب که آن هم زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اداره می شود، رخ داده و حالا نوبت به استادیوم آزادی رسیده که دارای چارت جدیدی شود.

در شرایطی که مسئولان ورزشگاه آزادی پاسخگوی اعتراضات نبودند، یکی از کارکنان این استادیوم به خبرنگار "ورزش سه" دلیل چنین تصمیمی را اینطور توضیح داد: «سال هاست این اتفاق در مجموعه انقلاب رخ داده و اجرایی شدن آن در ورزشگاه آزادی هم تصمیم مسئولان شرکت توسعه و تجهیز بوده است. ورزشکاران طبق روال گذشته به مجموعه وارد می شوند، اما افراد عادی به خاطر برخی اتفاقات باید کنترل شده ورود و خروج کنند. مورد داشتیم که افرادی به بهانه رفتن به استخر وارد مجموعه می شوند، اما در اطراف دریاچه می نشینند!»

ورود به استادیوم آزادی پولی شد

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار