تهران سوئیت؛ برترین سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران
کد خبر: ۱۳۸۳۳۹
تاریخ انتشار: 2019 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
گفتنی است که تهران در روزهای تعطیلات نوروزی نسبتا خلوت‌تر بوده و میزبان مسافران از سرتاسر کشور می باشد. با این حال از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هر مسافرت، مشکل اسکان بوده که سامانه «تهران سوئیت» با ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران آن را مرتفع نموده است.

در آستانه عید نوروزی قرار داریم و بسیاری نوروز را فرصتی برای سفر به اقصی نقاط کشور عزیز می‌دانند. بدون شک، تهران، پایتخت ایران یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای نوروزی است. گفتنی است که تهران در روزهای تعطیلات نوروزی نسبتا خلوت‌تر بوده و میزبان مسافران از سرتاسر کشور می باشد. با این حال از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هر مسافرت، مشکل اسکان بوده که سامانه «تهران سوئیت» با ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران آن را مرتفع نموده است. در ادامه به تشریح بیشتر این خدمات خواهیم پرداخت:

 

1. علت اهمیت اجاره آپارتمان مبله در تهران

حتما می دانید که شهر «تهران» پایتخت ایران، پرجمعیت ترین شهر ایران و مرکز استان و شهرستان است. این شهر با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت، به عنوان 24 امین شهر پرجمعیت جهان به شمار می آید. این شهر زیبا، در هنگام تعطیلات نوروزی و تابستانی، به عنوان مقصد مسافرین عزیزی از سرتاسر کشور بوده و به همین دلیل است که از جنبه گردشگری نیز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

تهران سوئیت؛ برترین سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران

با این حال علی رقم کلیه موارد فوق الذکر، مسافرین فراونی هستند که در سفر به تهران با چالش مواجه‌اند. اگر در یک کلام بخواهیم این چالش را تشریح کنیم، بایستی خاطرنشان کنیم که اکثر مسافرین با چالش «کجا بمانیم؟» مواجه هستند. اخیراً یک استارتاپ به نام «تهران سوئیت» برای اجاره اقامتگاه به مسافران، درصدد مرتفع نمودن این چالش برآمده که خوشبختانه با استقبال مسافرین محترم مواجه گردیده است.

 

2. شرایط اجاره آپارتمان مبله در تهران

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران، لازم است که شما برخی نکات را مورد توجه خود قرار دهید. از جمله این آیتم ها عبارتند از:

الف) تعداد نفرات

تعداد نفرات یکی از آیتم هایی است که در بحث اجاره سوئیت در تهران اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال برای یک مسافر دو نفره، اجاره یک سوئیت مبله دو خوابه در تهران کافی است؛ در حالی که برای مسافرت 6 نفره لازم است که یک آپارتمان مبله سه خوابه اجاره نمایید.

ب) مدت اقامت

یکی از نکات خیلی خیلی مهم درباره اجاره سوئیت در تهران، بحث مدت اقامت است. این آیتم نیز یکی از آیتم های تاثیرگذار در بحث اجاره آپارتمان مبله می باشد. به عبارت دیگر، میان اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک هفته با اجاره آپارتمان مبله تهران برای یک ماه تفاوت قابل توجهی وجود دارد و هزینه‌ها برای مدت‌های طولانی‌تر به شکل دیگری محاسبه می‌گردند.

تهران سوئیت؛ برترین سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران

ج) تاریخ ورود

از دیگر نکاتی که باید حتما به آن توجه داشته باشید، بحث تاریخ ورود شما به تهران است. حتما شنیده‌اید که می گویند برای این که سفری اقتصادی داشته باشید، سعی کنید که در وسط هفته و ایام غیرتعطیل سفر کنید؛ چرا که طبیعتاً قیمت‌ها به علت افزایش تقاضا در ایام تعطیل مثل تعطیلات نوروزی و تابستانی اندکی بالا خواهد رفت.

د) منطقه مورد نظر شما

بسیاری از مسافرینی که به تهران سفر می کنند، می‌خواهند که حتما از بازار دیدن نمایند. به طرق دیگر نیز هر مسافر خواسته خود را دارد. لذا منطقه بسیار مهم می شود. به عنوان مثال در ایام بازدید از نمایشگاه، مسافرین ترجیح می‌دهند که در ناحیه‌ای اقامت کنند که دسترسی مناسبی نسبت به نمایشگاه داشته باشد.

گفتنی است که منطقه نیز از جمله عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران است. در یک نگاه کلی، مناطق شمال شهر تهران نسبت به مناطق مرکزی و میانی اندکی گران‌تر بوده و واحدها در آنجا از امکانات بیشتری برخوردارند.

 

3. مزیت اجاره سوئیت مبله در تهران

مهم‌ترین مزیت اجاره سوئیت مبله در تهران، این است که شما برای مدت سفر خود صاحب یک خانه در تهران خواهید بود. خانه‌ای مبله که از کلیه وسایل و تجهیزات از جمله وسایل آشپزی، مبلمان، وسایل غذاخوری، اینترنت پرسرعت wifi و ... برخوردار است و دسترسی فوق العاده‌ای به مراکز دیدنی شهر تهران دارد.

تهران سوئیت؛ برترین سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران

 

4. شرایط و قوانین اجاره روزانه خانه در تهران

اجاره روزانه آپارتمان در تهران تابع قوانین و مقررات خاص خودش است! از جمله آن این است که برای اجاره روزانه خانه در تهران، ارائه مدارک شناسایی و مخصوصا محرمیت الزامی است. هم چنین تهران سوئیت از اجاره سوئیت در تهران به منظورهای خلاف عرف و شرع مثل میهمانی و ... جدا معذور است.

ممنوعیت ورود حیوانات خانگی نیز از دیگر قوانینی است که در مورد اجاره روزانه خانه در تهران از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

5. جاذبه های مختلف شهر تهران

تهران جاذبه های دیدنی فراوانی دارد که می‌توانید در سفر خود به تهران از آن ها لذت ببرید. از جمله آن‌ها جاهای دیدنی و رستوران های متنوع و رنگارنگ آن است که در ادامه به تشریح آن ها خواهیم پرداخت.

الف) جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی فراوانی وجود دارد که می‌توانید در سفر به تهران از آن بازدید به عمل آورید. به عنوان مثال موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی که در جای جای تهران به چشم می‌خورد. شماری موزهٔ بزرگ در تهران وجود دارد که در مجموع، به طیف گسترده‌ای از موضوعات می‌پردازند. برای نمونه، موزهٔ ملی ایران در باستان‌شناسی ایران متمایز است، موزهٔ فرش ایران هنر قالی‌بافی ایرانی را نمایش می‌دهد و موزهٔ هنرهای معاصر تهران نیز آثار هنرمندان سرشناس بین‌المللی را نگهداری می‌کند.

تهران سوئیت؛ برترین سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران

ب) تهران و غذاهای بسیار خوشمزه‌اش

تهران پایتخت ایران است؛ کشوری که از مکتب‌های اصلی آشپزی در جهان به‌شمار می‌رود و ۲۵۰۰ نوع خوراک دارد. در تهران رستوران‌های آسیایی، اروپایی و شمار قابل توجهی پیتزا فروشی وجود دارد. بر اساس گزارشی، رستوران‌های خارجی تهران بیشتر در مناطق شمالی شهر قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره آپارتمان مبله در تهران با تیم تهران سوئیت تماس حاصل فرمایید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار