مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست
کد خبر: ۱۳۸۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 07    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مروارید از زمان‌های دور همراه همیشگی ملکه‌ها و شاهدخت‌ها بوده است، در طول تاریخ کشتی‌های بسیاری در جستجوی مروارید به آب‌ها انداخته شدند تا به درخشش زیباترین جواهرات خانواده‌های سلطنتی کمک کنند. در این گزارش با ملکه‌ها و چهره‌های معروفی که به داشتن جواهرات مروارید نشان علاقه دارند آشنا خواهید شد.

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست«اختصاصی تابناک باتو» مروارید از زمان‌های دور همراه همیشگی ملکه‌ها و شاهدخت‌ها بوده است، در طول تاریخ کشتی‌های بسیاری در جستجوی مروارید به آب‌ها انداخته شدند تا به درخشش زیباترین جواهرات خانواده‌های سلطنتی کمک کنند. در این گزارش با ملکه‌ها و چهره‌های معروفی که به داشتن جواهرات مروارید نشان علاقه دارند آشنا خواهید شد.

کیت میدلتون

 مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

مروارید یکی از عناصر اصلی و مورد علاقه کیت میدلتون است. گوشواره مروارید او در مراسم اهدای جوایز Bafta۲۰۱۹ چشمگیر بود. او در این مراسم با گوشواره‌های ظریف ترکیبی از طلای سفید، الماس و مروارید به چشم می‌خورد. این گوشواره‌های مروارید زیبا از پرنسس دیانا به شاهزاده ویلیام به ارث رسید، ویلیام هم گوشواره‌ها را به کیت میدلتون هدیه داد.

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

پرنسس "ماری" همسر ولیعهد دانمارک

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

پرنسس ماری همسر فردریک ولیعهد دانمارک، در بسیاری از مراسم‌ها با اکسسوار‌ها و جواهرات مروارید دیده می‌شود. تاج ازدواج او هم از طلای سفید، الماس و مروارید بود. این تاج را والدین همسرش ملکه مارگارت و پادشاه هنریک به او هدیه داده بودند. ماری بیشتر اوقات گوشواره‌های کلاسیک مرواریدی با طلای سفید را با لباس‌های رسمی اش هماهنگ می‌کند.

ملکه الیزابت

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

ملکه الیزابت دوم یکی از عشاق مروارید است. او یک گردنبند چند رشته‌ای مروارید دارد که از پدرش جرج ششم به او ارث رسیده است، الیزابت در بیشتر مراسم‌های مختلف رسمی و غیر رسمی با این گردنبند گرانبها دیده می‌شود.

شارلین شاهدخت موناکو

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

وقتی پرنسس شارلین با آلبرت، شاهزاده موناکو ازدواج کرد، آلبرت هدایای گرانبهایی از جمله گردنبند مرواریدی infinite Cascade necklace به او هدیه داد که طرح آن از امواج پر تلاطم و سحرانگیز دریا الهام گرفته شده و با طلای سفید و دانه‌های برّاق مروارید تهیه شده بودند.

ملکه بئاتریکس

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

ملکه بئاریکس ملکه هلند با تاج تاریخی The pearl Bottun Tiara دیده می‌شود. این تاج که با الماس و مروارید تزیین شده به قرن نوزدهم باز می‌گردد و ملکه آن را با گردنبند و گوشواره مورد علاقه اش استفاده می‌کند.

مگان مارکل

مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

چندماه پیش عکس‌هایی از مگان مارکل با گوشواره‌های مروارید منتشر شد، این گوشواره‌ها را ملکه الیزابت از جعبه جواهراتش به او هدیه داده است.

ملکه کارولین

 مروارید، گوهری که مورد علاقه ملکه هاست

تاج ملکه موناکو کارولین ترکیبی از طلای سفید، مروارید و الماس Cartier Pearl Drop Tiara نام دارد، که در سال ۱۹۲۰ میلادی از سوی برند کارتیر و به درخواست کونت پییر طراحی شده و عنوان هدیه ازدواج به شارلوت مادربزرگ کارولین داده شده است و حالا هم روی سر کارولین جای گرفته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
2
3
چقدر دلم می خواد یک پادشاه باشم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آخی...ایشالا بشی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار