در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!
کد خبر: ۱۳۸۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
...کاری به رفتارهای این دو راننده که به سبک فیلم های هالیوودی با یکدیگر درگیر شدند و جان انسان ها را به خطر می‌اندازند، نداریم؛ اما به خودروهایی که هم زمان در آن نقطه از بزرگراه در حال تردد بودند فکر کنید. وقتی وسط دعوای این دو راننده قرار گرفتند و به نوعی سعی داشتند خود را از آسیب این دعوای بزرگراهی حفظ کنند.

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!«تابناک باتو»؛ یکی از دوستان رسانه ای تعریف می کرد روز گذشته در یکی ازاتوبان های تهران شاهد بحثی بین رانندگان 2 خودروی ال 90 و تیبا بوده اما نه پشت چراغ قرمز یا کنار آزادراه که در حال رانندگی. در واقع هم رانندگی می کردند و هم در حال بحث و جدل با هم بودند.

با بالا گرفتن بحث، راننده خودروی ال 90 در حالی که در بزرگراه با سرعت در حرکت بود به عمد به خودروی تیبا می کوبد و سپس به راه خود ادامه می دهد!

در ادامه راننده خودروی تیبا نیز برای تلافی به دنبال ال 90 می رود و با خودروی خود به عقب خودروی وی می کوبد و سپس به راه خود ادامه می دهد. نهایت این که این جدل خیابانی با پیچیدن خودروی تیبا جلوی ال 90 در بزرگراه و درگیری فیزیکی 2 راننده ادامه یافت و هر دو طرف حسابی از خجالت هم درآمدند!

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!

کاری به رفتارهای این دو راننده که به سبک فیلم های هالیوودی با یکدیگر درگیر شدند و جان انسان ها را به خطر می‌اندازند، نداریم؛ اما به خودروهایی که هم زمان در آن نقطه از بزرگراه در حال تردد بودند فکر کنید. وقتی وسط دعوای این دو راننده قرار گرفتند و به نوعی سعی داشتند خود را از آسیب این دعوای بزرگراهی حفظ کنند.

رانندگان عزیزی که با یکدیگر به مشکل برمی خورید لطفا دعوایتان را وسط بزرگراه نیاورید چون این کار می تواند جان تعداد زیادی از سرنشینان خودروهای عبوری را که هیچ نقشی در دعوای شما نداشته و در حال پیمودن مسیر خود هستند به خطر بیندازد.

همه راننده حرفه ای نیستند و لذا دیدن یا قرار گرفتن در چنین صحنه ای برای راننده ای که در حال طی مسیر در بزرگراه و معمولا با سرعت زیاد است می تواند باعث ایجاد استرس و در نتیجه تصادف شود.

و اما سخن آخر، درست است این روزها خیلی از افراد به دلیل شرایط اقتصادی در فشارند و این نکته می تواند اعصاب فرد را با کوچک‌ترین تنش به هم بریزد اما می توانیم در زمان هایی که امکان بحث بین ما و نفر دیگری وجود دارد به خود بگوییم این کار ارزش خراب کردن روزم را ندارد و از آن عبور کنیم. همین راهکار ساده می تواند از بسیاری از درگیری ها و حتی تصادفات رانندگی بر سر لج بازی جلوگیری کند.
عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
1
حق با ال90 بوده! احتمالا تیبا نابود شده:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
چرا مردم عصباني هستند؟
آقا زاده ها كمتر از بوگاتي سوار نمي شوند و هيچ مشكلي هم ندارند. دارند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار