دعوا بر سر شستن ظرف شام رنگ خون گرفت
کد خبر: ۱۳۸۰۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 03    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

چند جوان که شبانه در اتاق نگهبانی برج دوقلوی دهکده المپیک برای خوردن شام سر سفره نشسته بودند، به‌خاطر نوبت شستن ظرف‌های غذا با هم به نزاع پرداختند و با قتل یکی از نگهبانان سفره شام‌شان رنگ خون گرفت.

این واقعه خونین در شب هشتم آذر پارسال در جریان درگیری چند جوان در اتاق نگهبانی برج دوقلوی درحال ساخت دهکده المپیک، اتفاق افتاد و عامل قتل اقدام به فرار کرد.

با روشن شدن هویت متهم به قتل افسران آگاهی پی بردند این جوان نگهبان پس از قتل به یک کمپ ترک اعتیاد در شیراز رفته و در آنجا به‌عنوان معتاد داوطلب ترک، پنهان شده بود. متهم در اعترافات اولیه‌اش گفت: بعد از جنایت مدتی را در اهواز بودم و، چون جایی نداشتم به کارتن‌خوابی رو آوردم و اسیر اعتیاد شدم. مدتی بعد به شیراز رفتم که در آنجا با سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز، هزینه موادمخدر مصرفی‌ام را تأمین می‌کردم تا اینکه برای ترک اعتیاد به کمپ رفتم و در آنجا دستگیر شدم. در جلسه رسیدگی به پرونده این جنایت که در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و دو قاضی مستشار برگزار شده بود متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: آن روز نوبت من بود که غذا درست‌کنم. اما پس از پخت غذا دیدم بشقاب‌ها نشسته است. از دوستانم خواستم که یک نفر ظرف‌ها را بشوید، اما هیچ‌کس قبول نکرد و با من درگیر شدند و من هم برای دفاع از خودم با چاقو باعث قتل یکی از آن‌ها شدم. پس از اظهارات متهم قضات دادگاه وارد شور شدند و با اکثریت آرا حکم به قصاص متهم دادند و سرانجام قضات دیوان عالی کشور نیز حکم قصاص متهم را تأیید کرد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
2
چقدر خوبیم ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
مگه داریم ؟ چرا اینجوری شدیم؟ چند وقت دیگه تیتر میزنن دعوا سر گم شدن جوراب
یعنی جون آدم اینقدر بی ارزش شده ؟ یا خویشتن داری به صفر رسیده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
خجالت بکشید! از مردان خارجی یادبگیرید که از نوجوانی غذا میپزند و ظرفها و رخت و لباسهاشونو خودشون میشورند واینجوری مسخره بازی درنمیارن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار