رفتار ناشایست فوتبالیست معروف با افسر راهور +عکس
کد خبر: ۱۳۷۸۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

مأمور وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی که به دلیل سرعت بالا قصد اعمال قانون فرهاد مجیدی را داشت با رفتار ناشایست این فوتبالیست مشهور مواجه شد.

رفتار ناشایست فوتبالیست معروف با افسر راهور +عکس

فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدئویی از برخورد و درگیری‌اش با یک افسر پلیس راهور را به اشتراک گذاشت. در حالی که پلیس قصد اعمال قانون مجیدی را داشته او در اقدامی ناشایست و برخلاف قانون با روشن کردن دوربین موبایل خود این لحظات را ثبت کرده است. این فیلم نشان می‌دهد که مجیدی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.

قطعا پلیس راهنمایی و رانندگی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و فرهاد مجیدی برخلاف قانون از این صحنه فیلم تهیه و آن را منتشر کرده است. با این حال مجیدی در صفحه اینستاگرام خود ماجرا را اینگونه توضیح داده است:

«متاسفانه بعضی از افراد بجای انجام وظیفه، مردم‌آزاری یاد گرفته‌اند. ما امنیت شهر و مردم رو از تلاش و جانفشانی عزیزان ناجا داریم. دیشب بعد از سفر اهواز و خروج از فرودگاه مهراباد، در یکی از اتوبان‌های تهران به سمت منزلم در حرکت بودم که با ایست ناجا توقف کردم. مامور مربوطه بلافاصله بعد از توقف من در کمال بی‌ادبی و توهین، از من درخواست تست الکل کرد! من هم تست دادم و وقتی که گفتم من از اهواز و فرودگاه آمدم نه مهمانی و فهمید که من در حال فیلم گرفتن از ادبیات نامناسبش هستم با بی‌ادبی و به دروغ گفت: سرعت شما زیاد بوده! و ماشین رو به دلیل سرعت زیاد توقیف کرد. من هم به قانون احترام گذاشتم، اما کلیه مکالمه رو فیلم گرفتم تا برای برخورد با مامور خاطی تحویل مراجع مربوطه بدم

ادبیات نامناسب و نحوه ایستادن این مامور که انگار دنبال دعوا بوده گویای همه چیز است. بدینوسیله از مسئولین محترم ناجا، سردار رحیمی فرمانده دوست داشتنی و محترم تهران بزرگ خواهش می‌کنم با افرادی که وجهه و زحمات ناجا رو با رفتار بی‌ادبانه خودشون خراب کرده برخورد کنند».

شایان ذکر است، این اقدام فرهاد مجیدی در فضای مجازی واکنش تند کاربران را به همراه داشت. کاربران کار او را نادرست دانستند و از پلیس وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
3
1
بایدباهاش برخورد جدی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
3
چقدر نگاه رنگی میکنید به این اتقاق. واقعا خجالت نمی کشید؟ رفتار فرهاد ناشایست بود یا رفتار و گفتار مامور بی ادب؟ اعمال قانون باید برای همه باشد اما نحوه حرف زدن و برخورد یک مامور ناجا باید با اراذل و اوباش تفاوت داشته باشد. امیدوارم کسایی که از این بدحرف زدن و بی احترامی پلیس حمایت کردن بد تر از این سرشون بیاد.
ناشناس
|
Oman
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
2
0
گند زدن این سیلیبریتی ها به کشور...سالهاست هفته ای چند بار فاصله فرودگاه تا منزل را می روم کسی تست الکل از ما نگرفته ...
علی از میانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
1
0
از افراد معروف و سرشناس(سلبریتی) نسبت به حرکات و اعمال و حرفها و رفتارشان انتظار بیشتری میرود چون عده ای آنها را الگوی قرار داده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار