خواص این درخشنده های دوست داشتنی!
کد خبر: ۱۳۷۷۲۴
تاریخ انتشار: 2019 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
یک سنگ قیمتی که می‌تواند حمایت کننده ما در تصمیم‌هایی که می‌گیریم باشد، یاقوت کبود است. کنترل خشم و بی صبری در افرادی که همراه خود یاقوت کبود دارند، به خوبی مشاهده می‌شود. سنگ یاقوت کبود می‌تواند اتصالی بین انرژی‌ها ایجاد کند و نیروی بسیار بالایی از ارتعاشات خود پدید می‌آورد.

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!«تابناک باتو» ـ سنگ‌های قیمتی بی دلیل قیمتی نیستند؛ این سنگ‌های زیبا و درخشان غیر از به ارمغان آوردن زیبایی برای صاحبشان، خواص بسیاری هم دارند. آیا شما با خواص سنگ‌ های قیمتی برای سلامتی آشنایی دارید؟ دانستن این خواص شما را برای انتخاب بهتر و مناسب‌تر در خرید آن‌ها راهنمایی می‌کند پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

خواص سنگ‌های قیمتی

از معروف‌ترین سنگ‌های قیمتی می‌توان به الماس، یاقوت، فیروزه، مروارید، شرف شمس، عقیق، زمرد و زبرجد اشاره کرد که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا خواص سنگ‌ های قیمتی را با هم بررسی می‌کنیم.

۱. خواص سنگ یاقوت کبود

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

یک سنگ قیمتی که می‌تواند حمایت کننده ما در تصمیم‌هایی که می‌گیریم باشد، یاقوت کبود است. کنترل خشم و بی صبری در افرادی که همراه خود یاقوت کبود دارند، به خوبی مشاهده می‌شود. سنگ یاقوت کبود می‌تواند اتصالی بین انرژی‌ها ایجاد کند و نیروی بسیار بالایی از ارتعاشات خود پدید می‌آورد. سنگ یاقوت کبود به سنگ عقل و خرد، سنگ واقعیت و سنگ وفاداری نیز معروف است. ارتعاشاتی که سنگ یاقوت کبود دارد می‌تواند اصلاح کننده یا ترمیم کننده سلول‌های مو، ناخن و پوست باشد. سنگ یاقوت کبود به سیستم عصبی انرژی داده و مشکلات مربوط به بیماری‌های عصبی را درمان می‌کند. در صورتی که فردی که دارای چشم ضعیف باشد به سنگ یاقوت کبود نگاه کند، ضعف چشم رفع می‌گردد. سنگ یاقوت کبود می‌تواند عامل پیشرفت و ترقی در فرد شود. خیالات شهوت برانگیز و فکر‌های مضر و شیطانی با استفاده از یاقوت کبود از فرد دور می‌شوند. اعتقاد بر این است که هدیه دادن سنگ یاقوت کبود به همسر یا نامزد می‌تواند برای او ارمغان خوشبختی و خوش شانسی باشد.


۲. خواص سنگ قیمتی الماس

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

سنگ الماس می‌تواند یک درمان کننده واقعی برای بدن انسان باشد. این سنگ خیره کننده نیروی زیادی دارد. الماس می‌تواند اندام‌های بدن را تصفیه کند و اندام‌هایی مانند کلیه و مثانه را که وظیفه دفع مواد سمی را بر عهده دارند، تقویت کند. همچنین سنگ الماس اجازه نمی‌دهد در کلیه، مثانه و کیسه صفرا سنگ تشکیل شود. بیماری و مشکلات مربوط به معده و روده با داشتن سنگ الماس بهبود می‌یابند. سنگ قیمتی الماس باعث تحریک غده تیموس می‌شود و به بیماری‌های غده و استخوان کمک می‌کند. یکی از سنگ‌های مفید برای عدم تعادل و صرع الماس است. سنگ الماس به دو نیم کره مغز، سیستم عصبی، مخچه و سیستم ماهیچه‌ای نیروی بالایی می‌دهد. الماس چشم را تقویت می‌کند. سنگ قیمتی الماس پاک کننده ذهن و فکر است. سنگ الماس از بین برنده حس حسادت و عدم اطمینان و اعتماد به دوست یا شریک است. خود خواهی و غرور با همراه داشتن الماس از بین می‌رود. سنگ الماس شکست ناپذیری را در زندگی به ما یاد می‌دهد. تراش دادن، خواص سنگ الماس را از بین می‌برد؛ بنابراین از سنگ الماس نتراشیده در منزل به منظور درمان و پیشرفت خود استفاده کنید.


۳. خواص سنگ قیمتی فیروزه

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

خواص درمانی سنگ فیروزه بسیار است. سنگ فیروزه با داشتن خواص مغناطیسی، تاثیر مثبتی بر کبد، قلب و چشم دارد. سنگ فیروزه با تاثیری که بر گردش خون و تعادل آن می‌گذارد، عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد. سرمه فیروزه نیز باعث تقویت چشم می‌شود.


۴. خواص سنگ قیمتی عقیق سیاه

یکی از سنگ‌های حمایت کننده در مواجهه با امواج منفی؛ عقیق سیاه به همراه سنگ کریستال است. سنگ عقیق سیاه می‌تواند در هنگام برخورد با موانع ما را یاری کند و آگاهی‌های تازه را در ذهن به سطح برساند. عملکرد روده‌ها با عقیق سیاه بهتر می‌شود. همچنین عقیق سیاه بالا برنده قدرت تمرکز است. عقیق سیاه استخوان‌ها و ستون مهره را تقویت می‌کند.


۵. خواص سنگ قیمتی عقیق سبز

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

سنگ عقیق سبز به خزه معروف است، این سنگ به فرد قدرت ایمنی می‌دهد و افزایش دهنده اعتماد به نفس است. قند خون را متعادل کرده و دیابت را درمان می‌کند. سنگ عقیق سبز در دوران بارداری به فرد آرامش می‌دهد، زیرا از سنگ‌های قیمتی است که با زمین در ارتباط است.


۶. خواص سنگ قیمتی زمرد

سنگ زمرد انرژی فراوانی دارد. از بروز بیماری صرع جلوگیری می‌کند و سیستم عصبی را به تعادل می‌رساند. سنگ قیمتی زمرد معده را تقویت می‌کند و زخم معده را بهبود می‌بخشد. سنگ زمرد سنگی آرامش بخش است و درد‌های عضلات و ستون فقرات را برطرف می‌کند. برای این کار می‌توانید زمرد را به صورت مستقیم بر محل مورد نظر قرار داده و ماساژ دهید.


۷. خواص سنگ قیمتی شرف شمس

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

از خواص شرف الشمس می توان به افزایش رزق و روزی و حفاظت از بدی‌ها و خصومت‌ها اشاره کرد. شرف شمس در سفر‌ها ایمنی بخش است و حاجات را برآورده می‌کند. چشم زخم را رفع می‌کند و به بدن قدرت بالایی می‌دهد. شرف شمس با داشتن عقیق زردی که در خود دارد می‌تواند باعث تصفیه و پاک کردن دستگاه گوارش شود. سنگ شرف شمس یکی از سنگ‌های آرامش دهنده است.


۸. خواص سنگ قیمتی مروارید

سنگ مروارید تقویت کننده معده و روده است. زخم معده را درمان میکند. باعث تقویت چشم می‌شود و روشنایی و نور چشم را زیاد می‌کند. مروارید کمبود کلسیم را رفع می‌کند. سنگ مروارید شادی و لطافت قلب و روح را بالا می‌برد و از بین برنده غم و اندوه و ضعف روحیه است.


۹. خواص سنگ قیمتی زبرجد

خواص این درخشنده های دوست داشتنی!

با قرار دادن سنگ زبرجد بر چاکرا‌های قلب از ناراحتی‌های قلبی و لخته شدن خون در امان بمانید. به این دلیل است که غم و افسردگی را از بین می‌برد و نفرت را از روح و بدن پاک می‌کند. سنگ زبرجد برای جوش و آکنه و اگزما مفید است و بیماری‌های پوستی را رفع می‌کند.

سخن پایانی

پیامبر اکرم (ص) در خصوص بهترین سنگ‌ها برای استفاده در انگشتر می‌فرمایند: برای از بین بردن فقر و تنگدستی از سنگ یاقوت برای انگشتر خود استفاده کنید و برای عاقبت به خیر شدن از سنگ عقیق برای انگشتر خود استفاده کنید. انگشتر عقیق عاقبت به خیری را به همراه می‌آورد.

شما از کدام سنگ‌های قیمتی و برای بهره بردن از کدام خواص آن‌ها استفاده می‌کنید؟ سنگ قیمتی مورد علاقه شما چیست و چرا ؟ می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در پایان همین صفحه و در بخش نظر شما ارسال کنید.
ستاره

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار