ازدواج پُر سر و صدای سلبریتی‌های ایرانی با سیاستمداران+عکس
کد خبر: ۱۳۷۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

ازدواج سلبریتی‌ها یکی از موضوعات جالب برای هواداران این افراد است. اما گاهی اوقات این ازدواج‌ها با حواشی همراه می‌شود که نه تنها طرفداران بلکه توجه رسانه‌ها را هم به خود جلب می‌کند. نمونه‌ای بارز آن وصلت سلبریتی‌ها با سیاستمداران است. در این مطلب به ازدواج‌ها پُرحاشیه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ازدواج پُر سر و صدای سلبریتی‌های ایرانی با سیاستمداران+عکس

جنجال‌های ازدواج «مهناز افشار» با «یاسین رامین»

جایگاه مهناز افشار در عرصه بازیگری
مهناز افشار از سال ۱۳۷۷ وارد سینما شد و با «شور عشق» به شهرت رسید. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. وی در سال ۱۳۸۹ برای فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. مهناز افشار در سال‌های فعالیت خود توانست جایگاه مطلوبی در بازیگری به دست آورد و امسال هم برای فیلم «قسم» نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.
آقای داماد کیست؟
مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. خبر این وصلت به سرعت در رسانه‌ها منعکس شد. یاسین رامین، پسر محمدعلی رامین، معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت احمدی‌نژاد بود. این ازدواج از آن نظر عجیب به نظر می‌رسید که مهناز افشار از مخالفان سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد بود و با پسر کسی که از مسئولان این دولت بود، ازدواج کرد.
یاسین رامین به گفته خودش دانش‌آموخته روابط و حقوق بین‌الملل است و به فعالیت بازرگانی اشتغال دارد.

 

ازدواج پُر سر و صدای سلبریتی‌های ایرانی با سیاستمداران+عکس

«آزاده نامداری» و یک دنیای حاشیه

جایگاه آزاده نامداری در عرصه اجرا:
نامداری اجرا را از همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران اجرا کرد. وی در ادامه فعالیت‌هایش در تلویزیون اجرای برنامه‌های غیرمنتظره، جمع ما و خانمی که شما باشی را بر عهده گرفت. نامداری در دوران حضورش در تلویزیون جز مجریان برجسته و شناخته شده صدا و سیما بود. آزاده نامداری بعد از ازدواج و طلاق جنجالی‌اش با فرزاد حسنی، به سمت اجرا در برنامه‌های اینترنتی رفت که توفیقی را حاصل نکرد. بعد از انتشار ویدئو از سفر وی با همسرش در سوئیس حضور او حتی برای اجرای برنامه در فضای مجازی هم کم‌رنگ‌تر شد.
آقای داماد کیست؟
نامداری در مهر ماه ۱۳۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد. سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت اصلاحات بوده است. سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی (غیردولتی) مهر البرز است و پدرش قائم مقام و عضو هیات علمی همان دانشگاه است.

 

ازدواج پُر سر و صدای سلبریتی‌های ایرانی با سیاستمداران+عکس

ازدواج ناگهانی مریم کاویانی با آقای دیپلمات

جایگاه مریم کاویانی در بازیگری
مریم کاویانی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. وی در سریال‌هایی، چون او یک فرشته بود، راه شب، زیرزمین، روزگار قریب، پنجمین خورشید، دارا و ندار، بچه مهندس و فیلم‌های سینمایی نظیر رسوایی، مخمصه، یکی برای همه، قرارمون پارک شهر و... بازی کرده است. مریم کاویانی بیشتر به عنوان بازیگر تلویزیون شناخته شده است.
آقای داماد کیست؟
رامین مهمانپرست متولد تیر ۱۳۳۹ - تهران و اصالتاً گیلانی است. مهمانپرست در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.
رامین مهمانپرست در ۹ آبان ۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید این وزارتخانه معرفی شد.
وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، لهستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.
هفته قبل خبر ازدواج رامین مهمانپرست با مریم کاویانی رسانه‌ای شد تا وصلت جدیدی میان سلبریتی‌ها با سیاستمداران شکل بگیرد.

آخرین خبر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
1
3
فقط ازاده نامداری از یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه خود را با سرعتی اعجاب انگیز به سکونت در جردن رسانید در حالی که خیلی از دختران از نبود شوهر مناسب نالان هستند او دو بار ازدواج رسمی کرد هر دو ساکن جردن
ایرانی
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
1
2
معلومه سیاست مداران ما دنیال افراد باظاهر خوب هستند نه سیرت خوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار