قیمت شکر فله‌ای دولتی در استان تهران اعلام شد
کد خبر: ۱۳۷۴۹۰
تاریخ انتشار: 2019 February 25    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان تهران قیمت شکر فله برای مصرف خانوار را ۳ هزار تومان درب انبار، ۳ هزار و ۲۰۰ تومان در عمده‌فروشی و ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در خرده‌فروشی اعلام کرد.

علی کوهستانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان تهران با توجه به نیاز فوری صنعت این استان به ۳ هزار تن شکر گفت: باید برای مهار قیمت، به سرعت یک هزار و ۵۰۰ تن شکر در شبکه توزیع استان تهران عرضه شود، تا به مصرف خانوار برسد.

وی افزود: سال گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ تن شکر در استان تهران برای مصرف بوده و اکنون نیز طبق آخرین نامه بازرگانی برای تهران ۳ هزار تن شکر برای بخش صنعت، یک هزار و ۵۰۰ تن برای مصرف خانوار و ۶۰ تن برای زنبورداران در نظر گرفته شده است، که در مجموع ۴ هزار و ۵۶۰ تن شکر برای منطقه یک لحاظ شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قیمت شکر فله برای مصرف خانوار را ۳ هزار تومان درب انبار، ۳ هزار و ۲۰۰ تومان در عمده‌فروشی و ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در خرده‌فروشی در نظر گرفته شده است، که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و غرف نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود.

کوهستانی گفت: با توجه به اینکه قیمت تنظیم بازار شکر با بازار آزاد متفاوت است بهتر است بخشی از قیمت را به عنوان بسته‌بندی در نظر بگیریم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار