قیمت دلار و قیمت ارز در بازار امروز یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷
کد خبر: ۱۳۷۳۴۶
تاریخ انتشار: 2019 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

امروز یکشنبه ۵ اسفند ماه "قیمت دلار" با افزایش ۱۱۵۰ تومانی نسبت به نرخ‌های پایانی شنبه، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد.

 صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز یکشنبه ۵ اسفند با ۱۱۵۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پایانی شنبه، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، اما در صرافی‌های بانک‌ها ۸۰۰ تومان افزایش یافت و ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۴۷ ارز دولتی موجود در معاملات امروز یکشنبه ۵ اسفند ماه، نرخ ۱۳ ارز از جمله دلار آمریکا و درهم امارات ثابت ماند و نرخ پوند و ۱۴ ارز دیگر هم افزایش یافت.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه پنجم اسفند ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۲۶ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۴ هزار و ۸۱۵ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۶۲۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

دلار کانادا در مرکز مبادلات ارزی با قیمت ۳۱،۹۷۴ ریال، قیمت درهم امارات ۱۱،۴۳۷ ریال و قیمت لیر ترکیه نیز ۷،۸۹۷ ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار