قاتل «سلاله» دختر ۵ ساله آق قلایی، اعدام شد
کد خبر: ۱۳۷۳۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

صبح امروز قاتل سلاله، دختر ۵ ساله آق قلایی در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

ششم اردیبهشت امسال بود که خانواده سلاله، مفقودی او را به پلیس گزارش دادند و پس از شناسایی و بازجویی از یک مظنون، جنازه کودک پیدا شد.

مظنون سابقه‌دار به قتل این کودک اعتراف کرد که بلافاصله بعد از آن کیفرخواست صادر و بعد از تحقیقات و رسیدگی‌ها حکم قصاص صادر شد.

این حکم ساعت هشت صبح امروز در محل وقوع جرم در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این خصوص با اشاره به اینکه سلاله چند ساعت پس از ربوده شدن به قتل رسید، گفت: پس از گم شدن سلاله با پیگیری‌های خانواده او یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار بود، بازجویی شد و در نهایت لب به اعتراف گشود. پس از اقرار متهم و اثبات جرم، به درخواست خانواده سلاله، دادگاه برای متهم حکم اعدام در محل وقوع جرم را صادر کرد و حکم اعدام در کمتر از نه ماه از وقوع جنایت به اجرا در آمد.

هادی هاشمیان خاطرنشان کرد: اهالی روستا در تحقیقات گفته بودند قاتل سلاله، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود، اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
7
5
اگر اعدام و حبس برای این قبیل مجرمین اثر داشت قطعا خیلی وقت پیش دیگه نباید شاهد اینت قبیل جرایم بودیم.

مجرمینی از این دست باید ابتدا هویتشان در رسانه ها به طور گسترده اطلاع رسانی بشه تا همه مردم آن را به عنوان دشمن خود بشناسند و بعد آنها را باید اخته نمود و سپس رهایشان نمود. مطمئن باشید خودشان کلک خودشان را با خوکشی خواهند گرفت و دیگر برای اعدام و یا زندانی شدن آنها 1 ریال از بیت المال هزینه نخواهد شد.

ما در ایران بیشترین تعداد زندانی و اعدام رو در جهان داریم در حالی که الان در سویس و نروژ وو بسیاری از کشورهای اسکاندیناوی مجازالت اعدام سالهاست که برداشته شده و مجازات زندان هم خیلی کم شده و شما در این کشور ها میبینید که میزان دزدی و جرم و جنایت بسیار کاهش یافته مگر جرم هایی که توسط مهاجرین چوسان قدیم ، آفریقایی ها و مسلمانان در این کشورها انجام میشه
پاسخ ها
مریخ
| |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
جانیان و ادمکشان و متجاوزان وارازل و اوباش علفهای هرز جامعه انسانی هستند و باید ریشه کن شوند کشور های اروپایی را مثال زدید که تبهکاران را نوازش میکنند انها برای جرمهای کوچک ده ها سال زندان و اعدامهای فروان به روشی داعشی وار جامعه خود را رام قانون کردند .
reza
| |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
مطالبی که ارائه کردید غیر واقع بینانه و دور از مبانی شرعی و عقلی است لطفا عقاید شخصی خود رو بعنوان راه حل مسائل پیچیده ارائه نفرمائید.
مریخ
|
United Kingdom
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
این جنایتکار سزاری جنایت خود را دید و طناب عدالت گلوی کثیفش را فشرد و پاهایش مثل مترسک شیطان بر بالای طناب دار اویزان بود اما باید در قانون مجازات بازنگری شود و برای جرمهای کوچک مجازات ده ها سال زندان در نظر بگیرند و روش اعدام با طناب دار به شلیک گلوله عوض شود و زندانهای مجهز به مرکز اموزش و خود کفا ساخته شود تا مجرمان بدانند که تخطی از قانون چه مجازاتی دارد
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
طرح هوشمندانه شما یک مشکل داره و اون هم اینه که فقط برای مردان راهکار ارائه داده و نگفته اگر مجرم زن بود چه باید کرد.
در رابطه با تاثیر اعدام هم مغالطه میفرمایید. برای بررسی میزان تاثیر مجازات باید دید در همان جامعه مورد بحث اگر آن مجازات وجود نداشت آمار جرم و جنایت چقدر بود نه اینکه آمار را با جامعه ای دیگر که زمین تا آسمان با ما فرق دارد مقایسه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار