متواضع ترین ستاره های هالیوود
کد خبر: ۱۳۶۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
ثروت زیاد و شهرت جهانیِ ستاره های هالیوودی ممکن است باعث کِبر و غرور آنها شود، در عین حال تعداد کمی از آنها این رویه معمول را کنار گذاشته و آن سوی مثبت شهرت را با خوش قلبی و تواضع کم نظیرشان به نمایش گذاشته اند که در رفتارهای روزانه شان قابل مشاهده است.

متواضع ترین ستاره های هالیوود«اختصاصی تابناک باتو» ثروت زیاد و شهرت جهانیِ ستاره های هالیوودی ممکن است باعث کِبر و غرور آنها شود، در عین حال تعداد کمی از آنها این رویه معمول را کنار گذاشته و آن سوی مثبت شهرت را با خوش قلبی و تواضع کم نظیرشان به نمایش گذاشته اند که در رفتارهای روزانه شان قابل مشاهده است.

کیانو ریوز، مترو سواری

 

متواضع ترین ستاره های هالیوود
اگر روزی کیانو ریوز بازیگر کانادایی را در مترو و صندلی کناری خود دیدید و یا در یکی از خیابان ها در رستورانی کوچک در حال غذاخوردن، تعجب نکنید. ثروت او بیش از 100 میلیون دلار است اما او قدم زدن در خیابان ها را به سوار شدن بر ماشین های گرانقیمت ترجیح می دهد و با طرفدارانش به راحتی عکس یادگاری می گیرد.

متواضع ترین ستاره های هالیوود

جانی دپ، امور خیریه

متواضع ترین ستاره های هالیوود
جانی دپ در کودکی از فقر و بیماری رنج می برد و زندگی سختی داشت و در شرایطی به دور از هرگونه امکانات رفاهی کودکان عادی زندگی می کرد. دپ در امور خیریه بسیار سخاوتمند است و میلیون ها دلار برای کمک به فقراء و بیماران بخشیده است. او گاهی با لباس های (جک اسپارو) کاراکتر معروف دزدان دریایی کارائیب به بیمارستان می رود تا بچه ها را شاد کند.

متواضع ترین ستاره های هالیوود

 

متواضع ترین ستاره های هالیوود

جیم کری مهربان و خوش قلب

متواضع ترین ستاره های هالیوود
جیم کری یکی از متواضع ترین و شادترین ستاره های هالیوود است. شخصیت واقعی او تفاوت چندانی با کاراکترهای او در فیلمهایش ندارد. کری از عکس گرفتن با مردم به خصوص افراد ساده و معمولی خوشحال می شود و تا به حال نشده که درخواست کسی را برای گرفتن عکس حتی اگر در خیابان باشد رد کند.

متواضع ترین ستاره های هالیوود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
1
10
کانادایی ها خیلی مودب و متواضع هستند به حدی که در فیلم های امریکایی این ادب بیش از حدشون را مسخره می کنند دو نفر از سه نفر بالا هم کانادایی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار