ازدواج عجیب آقای فوتبالیست بخاطر خانواده تبهکار نامزدش+عکس
کد خبر: ۱۳۶۷۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

بال ولزی تیم فوتبال تاتنهام قصد دارد مراسم ازدواجش را در شرایطی عجیب برگزار کند.

به گزارش نشریه آس اسپانیا، مراسم ازدواج گرث بیل که تا کنون یک دو مرتبه به بهانه‌های مختلف لغو شده، سرانجام قرار است برگزار شود، اما به شیوه‌ای که زندگی شخصی جنجالی این بازیکن ولزی را بار دیگر در کانون توجه اهالی رسانه قرار داده است.

بیل و نامزدش «اِما ریس جونز» سال گذشته قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند که به خاطر ماجرای عجیب و غریب مرگ یکی از نزدیکان نامزد بازیکن رئال مادرید در ارتباط با یک ماجرای تبهکارانه به تعویق افتاد. زندگی شخصی بیل به خاطر وضعیت خانواده نامزدش – کسی که پدر او جزو خلافکاران سابقه‌دار است و چند تن دیگر از خویشاوندان او به فعالیت‌های در قاچاق مواد مخدر متهم شده‌اند – به شدت زیر ذره‌بین پاپاراتزی‌های انگلیسی و اسپانیایی قرار دارد و گویا به همین دلیل او تصمیم گرفته مراسم ازدواجش را این بار در جایی برگزار کند که از هر گونه رصد شدن و مزاحمت در امان باشد.

ازدواج عجیب آقای فوتبالیست بخاطر خانواده تبهکار نامزدش+عکس

مکانی که بیل برای مراسم ازدواج تابستانی‌اش انتخاب کرده یک جزیره کوچک به نام «تاگوماگو» در دریای بالریک در نزدیکی جزیره تفریحی و توریسیتی ایبیسای اسپانیا است که به دلیل شخصی بودنش به آن رفت و آمدی صورت نمی‌گیرد و تنها در برخی از اوقات سال پذیرای مقامات و چهره‌های معروف است. بیل برای این مراسم ۱۵۰ میهمان دعوت کرده است که عمدتاً نزدیکان درجه اول او هستند. این مراسم آنقدر خصوصی و محدود است که بیل قصد دارد برای دیگر دوستان و خویشانی که امکان سفر به جزیره را ندارند، یک جشن دیگر در پایتخت کشورش، ولز برگزار کند.

طبق گزارش نشریه سان انگلیس، بیل برای افزایش اطمنیت و حریم خصوصی مراسمش حتی قصد دارد گروهی از نگهبانان مسلح را برای پاسپانی از محیط پیرامونی جزیره به کار گمارد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
4
خیلی وقته از تاتنهام رفته به ریال مادرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
3
تاتنهام؟ یا رئال مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار