حرکت خطرناک راننده اتوبوس در بزرگراه +عکس
کد خبر: ۱۳۶۷۳۸
تاریخ انتشار: 2019 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

راننده اتوبوسی در چین در بزرگراه ناگهان حرکتی بسیار عجیب انجام داد و موجب به وجود آمدن ترافیکی سنگین شد.

 دوربین‌های کنترل ترافیک یکی از بزرگراه‌های چین تصاویر بسیار عجیب از حرکت نامتعارف و خطرناک اتوبوسی را نشان می‌دهد.

اتوبوسی قرمز رنگ حین حرکت در بزرگراه ناگهان تغییر مسیر داده و با عوض کردن جهت حرکت خود، موجب مسدود شدن چهار لاین از مسیر خودروها می‌شود. پلیس چین پس از بررسی این اقدام خطرناک و عجیب راننده اتوبوس گفت: «راننده خاطی اتوبوس قرمزرنگ پس از آن که متوجه شد مسیر خود را به درستی انتخاب نکرده و در حال رانندگی در مسیری اشتباه است، بدون در نظر گرفتن خودروهای دیگر و عواقب تغییر مسیر در بزرگراه، به عوض کردن جهت حرکت خود اقدام کرد.

حرکت خطرناک راننده اتوبوس در بزرگراه +عکس

تصاویر ضبط شده از اقدام راننده اتوبوس برای حرکت در خلاف جهت خودروها در بزرگراه به روشنی جزئیات اتفاق را نشان می‌دهد. هنگامی که راننده اتوبوس، وسیله نقیله خود را به منتهی الیه سمت راست بزرگراه برده و با سختی شروع به دور زدن می‌کند. در این لحظات سایر خودروها در مواجهه با این حرکت عجیب راننده اتوبوس، با کم کردن سرعت خود پشت اتوبوس توقف کردند و همین موضوع سبب به وجود آمدن ترافیکی سنگین شد.

در دقایقی که راننده اتوبوس برای دور زدن تلاش می‌کرد، سایر خودرو‌ها به دنبال پیدا کردن مسیری برای عبور از این ترافیک سنگین بودند. در نهایت راننده اتوبوس با سختی بسیار موفق به دور زدن می‌شود و خوشبختانه این حرکت غیرقانونی راننده اتوبوس حادثه‌ای در پی نداشت. پلیس با بررسی فیلم‌ دوربین‌های بزرگراه و شناسایی پلاک اتوبوس در تلاس برای دستگیری راننده خاطی است.

پس از این اقدام راننده اتوبوس برخی از رانندگان حاضر در محل گفتند: «ما با خیالی آسوده مشغول به رانندگی در بزرگراه بودیم ولی ناگهان با اتوبوسی بزرگ در مقابل خود مواجه شدیم و با ترس و نگرانی توقف کردیم.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار