دستگیری سارقان جواهرات و ارز منازل قلهک +عکس
کد خبر: ۱۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: 2019 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

سرهنگ محمد قدیمی رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اظهار کرد: نیمه شب ۲۴ بهمن ماه سال جاری یکی از شهروندان با کلانتری تماس گرفت و حضور مشکوک یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را در نزدیکی ساختمانی اعلام کرد که تیم گشت عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودروی سواری با ۴ سرنشین و یک موتورسوار در حال فرار از محل هستند، افزود: مأموران به تعقیب متهمان پرداختند و موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر کنند.

دستگیری سارقان جواهرات و ارز منازل قلهک +عکس

سرهنگ قدیمی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده ۱۵ میلیون تومان یورو و دلار و مقداری طلا از متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم برای بازجوئی تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: با آغاز بازجوئی از متهم، ۲ نفر از شهروندان که با یکدیگر همسایه بودند، به کلانتری مراجعه و اعلام کردند که از واحد‌های مسکونی آنان مقداری طلا و جواهر، دلار و یورو سرقت شده است.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: با شناسایی اموال مسروقه توسط مالباختگان، سارق که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، به سرقت اموال ۲ واحد مسکونی به طور همزمان و با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ قدیمی با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد و همچنین کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار