چه فیلم‌هایی در نوروز ۹۸ اکران می‌شود؟
کد خبر: ۱۳۶۶۹۰
تاریخ انتشار: 2019 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

سینما‌ها هرساله برخی فیلم‌ها را برای اکران نوروزی دارند که در این گزارش به گزینه‌های احتمالی اکران نوروز ۹۸ پرداخته ایم.

اکران اول و دوم نوروز برای فیلمسازان و صاحبان آثار و حتی چرخه سینما مهمترین زمان در طول سال است و خیلی‌ها تمایل دارند در این برهه فیلمشان را بر پرده سینما‌ها ببینند. همانگونه که ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام کرد اولویت اکران نوروزی با فیلم‌های حاضر در این رویداد فرهنگی هنری خواهد بود و در این راستا برای تعدادی از فیلم‌ها درخواست داده شده است، اما باید دید این حرف تا چه حد محقق می‌شود.

تا به این لحظه آیین نامه جدید اکران و سرگروه‌ها برای نمایش‌های نوروزی اعلام نشده این در حالی است که زمان زیادی تا عید باقی نمانده و باید دید آیا برای سال جدید شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم یا خیر؟ چرا که هر سال در چینش فیلم‌های نوروزی شاهد ترکیب هفت فیلم با ژانر‌های مختلف بودیم و پیش بینی می‌شود امسال نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

با نگاهی به لیست سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، احتمالا فیلم هایی، چون «زهرمار»، «شبی که ماه کامل شد»، «متری شیش و نیم»، «قصر شیرین»، «سال دوم دانشکده من»، «سرخ پوست»، «طلا»، «غلامرضا تختی»، «بیست و سه نفر» و «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» جزو لیست اکران‌های اول و دوم نوروز باشند که از سینمای کمدی تا سینمای اجتماعی، انقلابی و دفاع مقدسی دیده می‌شود.

اما علاوه بر فیلم‌های جشنواره، آثاری، چون «دختر شیطان»، «تگزاس۲»، «چهارانگشت»، «ژن خوک»، «زندانی‌ها» و «رحمان ۱۴۰۰» هستند که خارج از فضای جشنواره تولید و آماده شده و احتمال دارد در اکران نوروزی قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار