کتابی که در ۶ جهت مختلف باز و خوانده می شود!
کد خبر: ۱۳۶۴۵۱
تاریخ انتشار: 2019 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
...نمونه‌اش کتاب کوچکی است که در قرن شانزدهم چاپ شده بود و حالا در کتابخانه ملی سوئد است. این کتاب در واقع آمیزه‌ای از شش کتاب مختلف است و می‌شود آن را در شش جهت مختلف باز کرد؛ با باز کردن کتاب در هر جهت، یکی از این شش کتاب قابل خواندن هستند. این کتاب در آلمان چاپ شده بوده و مثل خیلی از کتاب‌های آن زمان محتوای مذهبی دارد.

کتابی متعلق به قرن ۱۶ میلادی که در ۶ جهت مختلف می‌توانست باز و خوانده شود

کتابی متعلق به قرن ۱۶ میلادی که در ۶ جهت مختلف می‌توانست باز و خوانده شود«تابناک باتو» ـ ما این روزها کیندل و اپلیکیشن‌های کتابخوان و خبرخوان بسیار متنوعی داریم و می‌توانیم به دلخواه فونت و پس‌زمینه این کتاب‌ها را تغییر بدهیم و هزاران کتاب را با خود حمل کنیم.

بسیار اوقات تصور می‌کنیم که کتاب‌های قرن‌های پیش، خالی از هرگونه ابتکار و پویایی ظاهری بودند، اما در آن زمان هم با وجود همه محدودیت‌های کتاب‌های منتشر می‌شدند که از نظر فیزیکی هم جالب بودند.

کتابی متعلق به قرن ۱۶ میلادی که در ۶ جهت مختلف می‌توانست باز و خوانده شود

نمونه‌اش کتاب کوچکی است که در قرن شانزدهم چاپ شده بود و حالا در کتابخانه ملی سوئد است. این کتاب در واقع آمیزه‌ای از شش کتاب مختلف است و می‌شود آن را در شش جهت مختلف باز کرد؛ با باز کردن کتاب در هر جهت، یکی از این شش کتاب قابل خواندن هستند.

این کتاب در آلمان چاپ شده بوده و مثل خیلی از کتاب‌های آن زمان محتوای مذهبی دارد. اندکی صبر کنید تا عکس گیف زیر بارگزاری شود، آنگاه می‌توانید روشن‌تر دریابید که کتاب چطور در جهت‌های گوناگون باز می‌شود.


book

یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار