توطئه منافقین برای بمب‌گذاری در نشست ورشو لو رفت
کد خبر: ۱۳۶۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

همزمان با برگزاری نشست ضدایرانی ورشو در پایتخت لهستان، برخی گزارش‌ها از تلاش گروهک تروریستی منافقین برای بمب‌گذاری در این نشست به منظور متهم کردن ایران خبر می‌دهند.

طبق این گزارش‌ها، پایگاه خبری dorzeczy لهستان ساعاتی پیش در تشریح دستورکار نشست ورشو به نقل از منابع آگاه از دستگیری چند عضو گروهک مجاهدین خلق (MEK) به اتهام تلاش برای بمب‌گذاری در حاشیه این نشست خبر داد، اما دقایقی بعد از انتشار، این بخش از خبر را از گزارش خود حذف کرد.

طی ساعات گذشته، این مسئله واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

توطئه منافقین برای بمب‌گذاری در نشست ورشو لو رفت

توطئه منافقین برای بمب‌گذاری در نشست ورشو لو رفت

این برای چندمین بار در طول یکسال گذشته است که گروهک تروریستی منافقین که دستش به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده است و حتی تا چند سال پیش نیز در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا قرار داشت، تلاش می‌کند جمهوری اسلامی ایران را به انجام اقدامات تروریستی در خارج از کشور متهم کند.

یازدهم تیرماه سال جاری نیز پلیس بلژیک اعلام کرد دو شهروند بلژیکی ایرانی‌تبار که ادعا شد قصد سفر به فرانسه برای حمله به همایش منافقین در پاریس را داشته‌اند، دستگیر کرده و در خودروی آن‌ها یک بمب دست‌ساز حاوی ۵۰۰ گرم ماده منفجره TATP کشف کرده است!

مقامات بلژیکی بدون اشاره بیشتر به جزئیات این عملیات، هویت این دو را یک مرد ۳۸ ساله به نام «امیر س.» و یک زن ۳۳ ساله به نام «نسیمه ن.» و اتهام آن‌ها را "تلاش برای انجام حمله تروریستی" اعلام کردند.

پس از گذشت حدود یک هفته از این ماجرا، رژیم صهیونیستی مدعی شد که دستگاه‌های اطلاعاتی آن توطئه ادعایی مذکور را کشف و از طریق خبر دادن به مقامات اطلاعاتی اروپا، آن را خنثی کرده‌اند تا مشخص شود این اقدام پروژه مشترک اسرائیل و گروهک تروریستی منافقین برای پرونده‌سازی علیه ایران بوده است.

اکنون با استناد به گزارش‌های رسانه‌ای درباره دستگیری چند عضو مجاهدین خلق در پایتخت لهستان، به نظر می‌رسد گروهک تروریستی منافقین یکبار دیگر قصد داشته با توسل به تروریسم، جمهوری اسلامی ایران را به خرابکاری در اروپا متهم کند تا همزمان با برگزاری نشست ضدایرانی ورشو بتواند تا جای ممکن نگاه‌ها را به سمت ایران معطوف کند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
3
1
دولت باید شدیدا پیگیر این توطئه باشد ول کن نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار