حق معلمان به این دلایل پرداخت نمی شود
کد خبر: ۱۳۶۳۹۲
تاریخ انتشار: 2019 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به یکی از فرهنگیان کرمانشاهی علت پرداخت نشدن حق مناطق جنگی برای فرهنگیان فرهیخته شهر کرمانشاه را محدودیت‌های قانونی دانست که خارج از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است.

علی الهیار ترکمن افزود: به استناد بند الف ماده ۱۱۲قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح موظف به تعیین محدوده مناطق عملیاتی شده است که متعاقب آن ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس نامه ۲۸ /۳۶۱۰/۱۳۳۳ مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ فهرست اسامی مناطق جنگی و مناطق امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس را مشخص کرد.

الهیار در ادامه گفت : پیرو تعیین مناطق مورد اشاره احکام کارکنان شاغل در بیش از ۸۰ منطقه مشمول نیز صادر شده است و تسرّی آن به سایر مناطق و شهرستان‌هایی که اسامی آن‌ها در فهرست یادشده نیست از جمله شهر کرمانشاه، مجوز قانونی ندارد.

در پایان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: علی رغم ارادتی که به فرهنگیان عزیز و زحمتکش شهر کرمانشاه داریم، با توجه به محدودیت‌های قانونی عنوان‌شده که حاصل کار کارشناسان عزیز ما در ستاد کل نیروهای مسلح است، پرداخت حق منطقه جنگی و یا منطقه امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس به کارمندان دولت در آن شهر تعلق نمی‌گیرد. امیدوارم همه همکاران ارزشمند ما نسبت به رعایت این قانون با خادمان خود در آموزش و پرورش همراه و همگام باشند.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار