اعتراف گیری عجیب پلیس پاپوا گینه نو+عکس
کد خبر: ۱۳۶۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، روش عجیب و غریب اعتراف‌گیری از یک متهم را در یکی از بازداشتگاه‌های پلیس کشور پاپوآ گینه نو به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یک مامور پلیس در حالی که می‌خندد، با استفاده از چند مار تلاش می‌کند یک مرد جوان را وادار به اعتراف کند.

در این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، چند مار که به دور گردن متهم حلقه زده‌اند دیده می‌شوند. در حالی که متهم از شدت ترس فریاد می‌زند، سعی می‌کند با بستن چشمانش این صحنه وحشتناک را مشاهده نکند. در این ویدئو صدای یک مرد که احتمالاً مامور پلیس است، شنیده می‌شود که از متهم می‌خواهد تا چشمانش را باز کند و او را تهدید به قرار دادن سر مار در دهان و انداختن مار‌ها به داخل شلوارش می‌کند.

این ویدئو متهم را نشان می‌دهد در حالی که روی زمین به دور خود می‌پیچد و مامور پلیس از او سوال می‌کند: «چندمین بار است که اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند؟» این متهم سپس جواب می‌دهد: «فقط دو بار.»

پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی پاپوا گینه مجبور به عذرخواهی شد و اعلام کرد به عمل غیرقانونی مأمور پلیس رسیدگی خواهد کرد. در این بیانیه «تونی آنادا»، رئیس پلیس محلی ضمن عذرخواهی گفت: «این مامور بازجو وظیفه خود را به صورت حرفه‌ای انجام نداد.»

آنادا افزود این مأمور با میل و سلیقه شخصی خود تلاش کرد تا از این متهم اعتراف بگیرد که اگرچه مار‌ها غیرسمی و اهلی بودند، اما این روش روشی نادرست و غیراصولی قلمداد می‌شود.»

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
رئیس پلیس محلی ضمن عذرخواهی گفت: «این مامور بازجو وظیفه خود را به صورت حرفه‌ای انجام نداد.»
چه جمله ندامت باري!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار