سانحه مرگبار در محور قم - سلفچگان
کد خبر: ۱۳۶۳۷۱
تاریخ انتشار: 2019 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مهر با اشاره به تقارن تعطیلات رسمی، بارندگی‌ها و افزایش تردد مسافران به شهرستان مُهر و سواحل جنوبی خلیج فارس، از وقوع سه تصادف و برجای ماندن ۲ کشته و ۱۹ مصدوم طی دو روز خبر داد.

حمید قاسمی چهارشنبه ۲۴ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو روز ۲۲ و ۲۳ بهمن سه حادثه تصادف در محور جم-مهر- فیروزآباد حادث شد، گفت: اولین حادثه در ساعت ۵ و ۳۶ دقیقه صبح روز ۲۲ بهمن رخ داد که براثر آن چهار نفر مصدوم و دو نفر کشته شدند.

او با بیان اینکه حادثه بر اثر تصادف یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه خودروی سنگین رخ داد، گفت: به دلیل اینکه در محل حادثه تلفن همراه آنتن نمی‌داده، افراد با مراجعه حضوری به اورژانس دارالمیزان، اطلاع رسانی کردند.

قاسمی ادامه داد: حادثه دوم ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه همان روز به پایگاه دارالمیزان اعلام شد، این حادثه نیز که براثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه ال ۹۰ رخ داد منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

وی گفت: در حادثه سوم که ساعت ۱۵ و ۵۷ دقیقه روز ۲۳ بهمن رخ داد، نیز یک دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر تصادف کرده و منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مُهر گفت: محور مُهر- فیروزآباد و مُهر- جم که به عنوان فیروزآباد- جم شناخته می‌‎شود، به دلیل دو طرفه بودن و داشتن حجم بالای تردد خصوصاً در ایام تعطیلات، شاهد بیشترین تعداد حوادث است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار