فشن شوی حیوانات خانگی در نیویورک!
کد خبر: ۱۳۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
هفته مد نیویورک یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت مد است که هر سال در ماه فوریه برگزار می‌شود و طراحان زیادی در این نمایش شرکت می‌کنند شاید تا به حال نمی‌دانستید، اما هر سال در ماه فوریه یک فشن شوی متفاوت نیز به این رویداد اضافه شده است به نام فشن شوی حیوانات خانگی نیویورک که بزرگ‌ترین نمایش مد حیوانات خانگی و حیوانات نجات یافته در آمریکا می‌باشد.

فشن شوی حیوانات خانگی در نیویورک!«تابناک باتو» هفته مد نیویورک یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت مد است که هر سال در ماه فوریه برگزار می‌شود و طراحان زیادی در این نمایش شرکت می‌کنند تا هنر‌ها و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند. این رخداد در کنار هفته مد لندن، هفته مد پاریس و هفته مد میلان به عنوان یکی از چهار رویداد مهم دنیا محسوب می‌شود و نخستین بار در سال ۱۹۴۳ در میانه جنگ جهانی دوم برپا شده است.

شاید تا به حال نمی‌دانستید، اما هر سال در ماه فوریه یک فشن شوی متفاوت نیز به این رویداد اضافه شده است به نام فشن شوی حیوانات خانگی نیویورک که بزرگ‌ترین نمایش مد حیوانات خانگی و حیوانات نجات یافته در آمریکا می‌باشد. در فشن شوی حیوانات خانگی نیویورک حیواناتی که از سر تا پا لباس‌های زیبایی تن کرده اند به نمایش گذاشته می‌شوند. این نمایش جالب امسال در هتل پنسیلوانیا در منهاتن نیویورک به اجرا درآمده است. نمایش کت واک حیوانات همراه با صاحبانشان در حالی که لباس‌های مشابه هم تن کرده اند برگزار شده است.

در سال ۲۰۱۹ شانزدهمین نمایش مد حیوانات خانگی نیویورک در تاریخ هفتم فوریه با موفقیت برگزار شده است

هدف از اجرای این نمایش جمع آوری کمک‌های مالی برای موسسه خیریه حیوانات NYC در نیویورک است که بیش از ۱۵۰ گروه نجات و پناهگاه‌هایی برای نجات جان حیوانات بی پناه است. جوایز زیادی به شرکت کنندگان این نمایش جالب سالانه اهدا می‌شود و بزرگ‌ترین آن‌ها به جالب‌ترین لباس تعلق می‌گیرد.

در ادامه تصاویر زیبایی از این حیوانات خانگی با لباس‌های زیبایی که پوشیده اند و همراه با صاحبان شان خودنمایی می‌کنند را با هم ببینیم.

 
بدونیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
20
22
کاش تو مملکت ما هم بود ولی اینجا کجا به حیوان اهمیت می دهند
م م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
13
16
بنظر من این یک نوع حیوان آزاری هستش و تعجب میکنم چطور مجوز اجرای چنین چیزی رو دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
6
الان از سگها بپرسی نظرتون در مورد این فشن شو چیه
میگن

ما سگیم
اینا احمق
hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
3
3
از شکم سیری هستش که دارن این کارها رو میکنن باید سیاستی که مسئولین ما در ایران پیش گرفتن را اونجا پیاده بکنن که این افراد سرخوش و بدون دغدغه وجود نداشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار