تعطیلات اخیر زندگی نوعروس و داماد جوان تهرانی را تلخ کرد
کد خبر: ۱۳۶۱۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

زوج جوان وقتی از سفر ۲ روزه به‌خانه برمی‌گشتند تصور نمی‌کردند تمام سرمایه زندگیشان از بین رفته باشد.

صبح شنبه ۲۰ بهمن گزارش سرقت ۸۰۰ میلیون تومان پول و طلا از آپارتمانی در بلوار لاله جنت آباد به کلانتری ۱۳۸ اعلام شد. با حضور مأموران در محل مشخص شد سارق برای ورود به این آپارتمان که در طبقه دوم ساختمانی ۴ طبقه و دو واحدی قرار داشت، قفل در بالکن را شکسته و وارد خانه شده است. مأموران در نخستین بررسی‌ها این فرضیه را مطرح کردند که سارق با اطمینان از خالی بودن خانه وارد حیاط شده و پس از بالا رفتن از نرده‌های طبقه اول وارد بالکن آن‌ها شده است. پرونده در دادسرا تشکیل شد و شناسایی سارق در دستور کار مأموران قرار گرفت.

عروس جوان که هنوز از سرقت هدایای چند صد میلیونی ازدواجش شوکه بود، گفت: «ما صبح پنجشنبه برای سفری دو روزه خانه را ترک کردیم. من همه در‌ها را قفل کرده بودم و حتی در آکاردئونی را هم کشیده بودم. چراغ آشپزخانه و پذیرایی را روشن گذاشتم. با رعایت همه این نکات به سفر رفتیم. وقتی صبح شنبه برگشتیم، همه چیز عادی به نظر می‌رسید. نه کسی صدای مشکوکی شنیده بود و نه قفل در‌ها باز شده بود، اما وقتی خواستیم وارد خانه شویم متوجه شدیم مبل سه نفره پشت در است. با سختی وارد خانه شدیم. پذیرایی و اتاق خواب‌ها به هم ریخته بود و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان طلا، پول و سکه که هدایای عروسی‌مان بود، سرقت شده بود. در بالکن باز بود و قفل آن شکسته شده بود. به کلانتری زنگ زدیم و مأموران آمدند، اما در مدتی که داشتیم شکایت را پیگیری می‌کردیم، فهمیدم چندی قبل واحد دیگری در ساختمان و چند خانه دیگر در محل نیز هم همین‌طور سرقت شده و سارق یا سارقان پول و طلا برده بودند.» تحقیقات پلیسی برای شناسایی دزدان از سوی پلیس ادامه دارد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
12
وقتی 800 میلیون تومان پول و طلا در خانه داری باید 500 هزار تومان بدی دوربین که سیم کارت میخوره تصویرش رو روی موبایلت هم میتونی ببینی و از همونجا زنگ بزنی به 110 تا خودت رو برسونی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
احسنت... واقعا بعضی وقتها ساده نگاه میکتیم به این مسائل امنیتی....
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
1
0
باد آورده را طوفان می برد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار