باور‌های اشتباه آرایشی، این قوانین شما را زشت می‌کند
کد خبر: ۱۳۶۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
احتمالا شما هم توصیه های مختلفی درباره نحوه آرایش کردن صورت شنیده اید که ممکن است حقیقت نداشته و تنها باورهای غلطی درباره آرایش باشند که در بین ما ترویج یافته اند. اگر دوست دارید که با چند نمونه از باورهای اشتباه آرایشی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

باور‌های اشتباه آرایشی، این قوانین شما را زشت می‌کنداحتمالا شما هم توصیه های مختلفی درباره نحوه آرایش کردن صورت شنیده اید که ممکن است حقیقت نداشته و تنها باورهای غلطی درباره آرایش باشند که در بین ما ترویج یافته اند. اگر دوست دارید که با چند نمونه از باورهای اشتباه آرایشی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر

اکثر خانم ها به اولین چیزی که در آرایش فکر می کنند، کانسیلر است. پس از آن تازه به سراغ کرم پودر می روند. اما وقت آن است که در ترتیب استفاده از این دو لوازم آرایشی تجدید نظر کنند. استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر باعث می شود که ما نتوانیم مقدار درستی از کانسیلری که صورت ما بدان نیاز دارد را حدس بزنیم، از این رو ممکن است در استفاده از آن زیاده روی کنیم. بنابراین بهتر است که ابتدا کرم پودر را به صورت مان بزنیم، سپس در صورت نیاز، از کانسیلر استفاده کنیم. گاهی اوقات کرم پودر به تنهایی می تواند برای از بین بردن لک و سیاهی های صورت مناسب باشد.

قانون هاس منسوخ شده آرایشی

رنگ کانسیلر باید روشن تر از پوست باشد

یکی دیگر از باورهای اشتباهی که خانم ها بدان اعتقاد دارند، استفاده از رنگ کانسیلری روشن تر از رنگ پوست صورت شان است. در واقع آنها فکر می کنند که اگر رنگ کانسیلرشان روشن تر باشد، بهتر می توانند سیاهی های دور چشم شان را بپوشانند، در حالی که رنگ کانسیلر باید هم رنگ پوست صورت شان باشد، در این صورت آرایشی طبیعی تر و به تبع جذاب تری خواهیم داشت.

استفاده از پنکک برای تمام صورت

برخی از خانم ها پس از اتمام آرایش، پنکک را بر می دارند و به کل صورت شان می زنند تا براقی کرم پودرشان از بین برود، در حالی که با این کار کل زحمات شان را هدر می دهند. استفاده از پنکک برای کل صورت اشتباه است و تنها جذابیت کرم پودر و کانسیلر را از بین می برد. بنابراین بهتر است که آن را تنها برای قسمت هایی از صورت که احتیاج دارد، استفاده کرد و با ایجاد سایه روشن، بر جذابیت آرایش افزود.

استفاده از ریمل تا زمانی که خشک نشده است

حتما شما هم از ریمل تان تا زمانی که خشک نشده استفاده می کنید. اما این باور اشتباهی ست که ما سالیان سال دنبال می کردیم. تحقیقات نشان داده که یک ریمل هر 3 ماه یک بار باید تعویض شود، به این علت که با هر بار استفاده باکتری هایی وارد آن شده که به تبع به چشمان نیز منتقل می شود و در نهایت ممکن است که به عفونت چشمی نیز بیانجامد. از این رو بهتر است که هر 3 ماه یک بار ریملی نو را جایگزین ریمل قدیمی مان کنید.

قانون هاس منسوخ شده آرایشی

رنگ سایه چشم همرنگ چشم ممنوع!

آیا شما هم هنوز به این قانون قدیمی که می گویند رنگ سایه چشم نباید همرنگ چشم باشد، پایبندید؟ این قانون منسوخ شده است و شما می توانید هر رنگ سایه چشمی که دوست دارید، حتی اگر رنگ چشمان تان باشد، استفاده کنید.

لوازم آرایش به صورت ما نمی سازد

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که پس از استفاده از یک لوازم آرایش، صورت تان پر جوش شده است. شاید فکر کنید که آن لوازم آرایش با پوست شما نمی سازد، در حالی که این تفکر اشتباه است. ممکن است که اشکال از سازگاری پوست شما با آن نباشد، بلکه از خود لوازم آرایش باشد. آیا هنگام استفاده از آن به تاریخ انقضایش نگاه کرده اید؟ آیا پد یا شتی که استفاده می کنید را شسته اید؟ مدتی این نکات را رعایت کنید، سپس نتیجه آن را روی صورت تان ببینید.

استفاده از دست برای محو کردن آرایش

آیا شما هم در دو راهی استفاده از شت های آرایشی یا دست هایتان برای پخش یا محو کردن آرایش تان گیر کرده اید؟ کارشناسان توصیه می کنند که به جای دست از شت ها استفاده کنید. نه تنها بهداشتی تر است، بلکه کنترل بیشتری نیز روی آرایش مان خواهیم داشت.

قانون هاس منسوخ شده آرایشی

لوازم آرایش گران تر بهتر است

حتما شما هم مانند تمام خانم های دیگر فکر می کنید که لوازم آرایش گران تر بهتر است، در حالی که واقعیت چیز دیگری ست. ممکن است یک لوازم آرایش گران باشد اما با پوست صورت شما سازگاری نداشته باشد، بنابراین چشم و گوش بسته چیزی را نخرید. بهتر است قبل از این که هزینه زیادی را برای آن بپردازید، آن را تست کنید. گاهی اوقات با حداقل هزینه می توان بهترین چیزها را تهیه کرد.

رژ قرمز به همه نمی آید

خانم ها دو دسته اند، عده ای همیشه رژ قرمز بر لب دارند و عده ای دیگر طرفدار رنگ های طبیعی و مات هستند از این جهت که فکر می کنند رژ لب قرمز به آنها نمی آید. این قانون در سال 2019 دیگر جایی ندارد. در واقع رژ لب قرمز به تمام خانم ها می آید، فقط باید این نکته را رعایت کنید که باقی آرایش صورت تان کم یا محو باشد تا قرمز رژ لب به چشم آید.

قانون هاس منسوخ شده آرایشی

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
3
اونجا زنان آرایش میکنن

اینجا بتونه میکشن رو صورت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار