درخواست پلیس برای شناسایی عاملان نزاع مرگبار +تصاویر
کد خبر: ۱۳۶۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

 ساعت ۲۳:۳۰ مورخه ۲ تیر ۹۷ وقوع یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی در ابتدای ورودی شهرک صنعتی قیام‌دشت به کلانتری ۱۷۴ اعلام شد.

با حضور مأموران در صحنه درگیری مشخص شد چند نوجوان ۱۸ ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفتند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

با وجود انجام اقدامات درمانی، در بامداد مورخه ۳ تیر ۹۷ به کلانتری ۱۷۴ قیام‌دشت اعلام شد که یکی از مجروحان صحنه درگیری به نام جواد (۱۸ ساله) به علت شدت جراحات و اصابت جسم تیز به ناحیه سینه فوت کرده که بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و ضمن هماهنگی با شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی و انقلاب خاوران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول به همراه سه دوستش قصد درگیری با سرنشیان یک خودروی پیکان را داشتند.

با ادامه تحقیقات و بهره‌گیری از تصاویر دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو پیکان شدند.

در تحقیقات از مالک پیکان مشخص شد وی در شب درگیری به صورت دربست اقدام به سوار کردن دو نوجوان به عنوان مسافر کرده و شخصاً هیچ دخالتی در نزاع و درگیری نداشته است.

راننده پیکان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:: مقابل شهربازی قیام‌دشت منتظر مسافر ایستاده بودم که دو نوجوان حدودا ۱۵ ساله با مراجعه به من، درخواست خودروی دربستی به مقصد شهرک صنعتی قیام‌دشت کردند، در بین راه آن‌ها مرتباٌ با تلفن‌همراه خود صحبت می‌کردند و به نظر می‌رسید که با افرادی در حال قرار گذاشتن هستند.

وی افزود: در ورودی شهرک صنعتی قیام‌دشت، سرنشینان دو موتورسیکلت مسیر مرا مسدود کردند، در همین زمان، یک پراید با چند سرنشین جوان به محل رسید و بدون هیچ صحبتی با آن چهار موتورسوار درگیر شدند، پس از دقایقی دو نوجوان (مسافران من) به همراه سرنشنیان پراید محل را ترک کردند، آن چهار موتورسوار نیز که مجروح شده بودند برای درمان به بیمارستان رفتند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ با اعلام این خبر گفت: با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، تصاویر افراد حاضر در نزاع و درگیری شناسایی شد که در ادامه، هماهنگی‌های لازم با رئیس محترم شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی و انقلاب خاوران برای انتشار تصاویر بدون پوشش این افراد برای شناسایی و دستگیری انجام شده است.

وی از تمام شهروندان که موفق به شناسایی هویت صاحبان تصاویر شدند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۸ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

تسنیم

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن1248
|
United States
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
خودم تو کوچه های شوش و مولوی بزرگ شدم دوبار چاقو خوردم ولی دردسر میشه با اینا چنگ گردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار