تشخیص جالب پزشک آمریکایی درباره مرگ ترامپ +عکس
کد خبر: ۱۳۵۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

با توجه به سن بالای دونالد ترامپ، پزشک شخصی رئیس جمهور اعلام کرد تا پایان دوره ریاست جمهوری وی هیچ اتفاقی برایش نخواهد افتاد.

زمانی که دونالد ترامپ ۷۲ ساله به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد او پیرترین رئیس جمهور این ایالت بود که پا به دفتر ریاست جمهوری گذاشت. ترامپ که بسیار جان عزیز است هر ساله معاینات پزشکی را که در حدود ۴ ساعت به طول می‌انجامد، انجام می‌دهد تا از سلامت خود اطمینان حاصل نماید.

قبلا پزشکان به او توصیه کرده بودند که باید وزنش را کم کند و تمرینات ورزشی بیشتری انجام دهد و رژیم غذایی را دنبال کند، بنابراین او با پذیرفتن توصیه‌ها اکنون در شرایط کامل سالمی به سر می‌برد و تا پایان دوره ریاستش هیچ خطری او را تهدید نخواهد کرد! شون کونلی پزشک مخصوص ترامپ با جمعی از ۱۱ پزشک متخصص، گواهینامه‌ای را مبنی بر سلامت رئیس جمهور تهیه کردند که این گواهینامه در توئیتر شبکه مطرح تلویزیونی منتشر شده است.

در این توییت آمده است که دونالد ترامپ حداقل تا پایان دوران اول ریاست جمهوری‌اش زنده خواهد ماند. گفتنی است؛ ترامپ اخلاق‌های بسیار خاصی دارد که یکی از آن‌ها جان عزیز بودن بیش از حد آن است. اطرافیان وی می‌گویند، ترامپ فورا از چیزی که ممکن است حتی اندکی سلامت وی را به خطر بیاندازد می‌ترسد.

تشخیص جالب پزشک آمریکایی درباره مرگ ترامپ +عکس

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
6
18
فقط کافیه خدا بخواد و اجلش برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار