اگر وقت کم دارید، با این روش ساده کارهای بیشتری انجام دهید
کد خبر: ۱۳۵۹۶۸
تاریخ انتشار: 2019 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
...اگر جواب شما مثبت و رضایت‌بخش است؛ می‌توانید روزهای دیگر را هم این‌طور ادامه دهید ولی اگر نتیجه بررسی شما رضایت‌بخش نیست؛ باید در روزهای آینده، عادت‌ها و اشتباهات خود را تکرار نکنید و ادامه ندهید. برای نمونه، ۴ ترفند و روش ساده زیر می‌توانند بهره‌وری شما را بهبود دهند و ایده‌های جدیدی در مدیریت زمان مطرح کنند:..

اگر وقت کم دارید، با این روش ساده کارهای بیشتری انجام دهید

اگر وقت کم دارید، با این روش ساده کارهای بیشتری انجام دهید«تابناک باتو» ـ احتمالا شما هم وقت کم می‌آورید و آرزو می‌کنید یک روز بیشتر از ۲۴ ساعت بود یا کارهای شما کمتر می‌شدند.

مدیریت زمان و انجام کارهای بیشتر یک چالش همیشگی است و برای همه افراد در هر سطح و مهارتی یا پست سازمانی مطرح است.

معنای ساده بهره‌وری، کار بیشتر در زمان معین است و اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، اپ‌های پیام‌رسان، چندکارگی، عدم تمرکز و برنامه‌ریزی یا عادت‌های اشتباه افت آن هستند.

ایمیلی پرایس (Emily Price) نویسنده کتاب معروف و پر فروش «Productivity Hacks: 500+ Easy Ways to Accomplish More at Work» ترفندهای ساده‌ای برای انجام کارهای بیشتر در طول روز و مدیریت بهتر زمان و عادت‌های ما پیشنهاد می‌دهد.

اگر وقت کم دارید، با این روش ساده کارهای بیشتری انجام دهید

برای نمونه، ۴ ترفند و روش ساده زیر می‌توانند بهره‌وری شما را بهبود دهند و ایده‌های جدیدی در مدیریت زمان مطرح کنند:

۱- پیش از خواب، بررسی کنید آیا امروز بیشترین تلاش و کارایی را داشته‌اید یا خیر؟

اگر جواب شما مثبت و رضایت‌بخش است؛ می‌توانید روزهای دیگر را هم این‌طور ادامه دهید ولی اگر نتیجه بررسی شما رضایت‌بخش نیست؛ باید در روزهای آینده، عادت‌ها و اشتباهات خود را تکرار نکنید و ادامه ندهید.

اگر وقت کم دارید، با این روش ساده کارهای بیشتری انجام دهید

سعی کنید هر روز، کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهید و فردی فعال‌تر و موثرتر باشید.

۲- استفاده از مانیتور یا صفحه‌نمایش دوم به شما این امکان را می‌دهد تا همزمان چندین پنجره یا برنامه کاربری باز شده داشته باشید و پروسه سوییچ شما میان کارها سریع‌تر باشد.

۳- اگر در جلسه‌ای، بخشی از آن به شما مربوط است؛ نیازی است کل جلسه را حضور داشته باشید. از برگزارکنندگان جلسه بخواهید اگر به حضور شما نیازی نیست؛ جلسه را ترک کرده و سراغ کارهای با اولویت بالاتر بروید تا وقت خود را مفیدتر مصرف کرده باشید.

۴- هرگز از تبلت به عنوان صفحه‌نمایش دوم خود استفاده نکنید. شاید ایده جالبی باشد که ایمیل‌های روزانه یا تقدیم و یادداشت‌ها را روی تبلت انجام دهید ولی نمی‌تواند کارهای روزانه و برنامه‌های کاربردی دسکتاپ را با تبلت پیش ببرید جز اینکه وقت بیشتری تلف کنید.

ابزارهایی مانند Duet Display می‌توانند این وضعیت را بهبود دهند و تبلتی مانند آیپد را به صفحه‌نمایش دوم شما بدل کنند.
یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار