پنج کشوری که مقصد گوشت‎های قاچاق ایران هستند
کد خبر: ۱۳۵۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می‌گوید: در حال حاضر به دلیل قاچاق گسترده دام با کمبود گوشت قرمز رو به رو هستیم و امارات متحده عربی، قطر، عمان ، ترکیه و عراق پنج کشوری هستند که گوشت قرمز از ایران به طور غیررسمی به این کشورها صادر شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این پرسش که مقصران اصلی گرانی گوشت چه کسانی هستند؟ به تجارت‌نیوز گفت: این روزها قاچاق گسترده دام یکی از معضلاتی است که در حال انجام است. بارها درباره خروج غیر رسمی دام به کشورهای منطقه به مسئولان هشدار دادیم اما بی‌توجهی‌ها در این حوزه باعث شد که با کمبود و گرانی این کالا در بازار مواجه شویم.

علی اصغر ملکی به قیمت گوشت قرمز در روزهای پایان سال اشاره کرد و افزود: با قول‌هایی که مسئولان مربوطه داده‌اند، قرار شد از خروج دام به سایر کشورها ممانعت به عمل آید. حدود دو هفته‌ای است که با تدابیر مسوولان مربوطه مرزهای استان‌ها تحت کنترل قرار گرفته است. چنانچه تدابیر لازم جهت خروج دام به کشور انجام نشود شب عید با کمبود گوشت قرمز رو به رو خواهیم شد.

او درباره قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: در حال حاضر براساس قیمت تنظیم بازار گوشت گوساله سرد هر کیلو ۲۹ هزار تومان و گوشت گوسفند گُرم هر کیلو ۴۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ملکی در پاسخ به این پرسش که گوشت قرمز بیشتر به کدام کشورها قاچاق شده است؟ گفت: امارات متحده عربی، قطر، عمان، ترکیه و عراق پنج کشوری هستند که گوشت قرمز به طور غیررسمی به این کشورها قاچاق شده است.

تجارت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
10
کلا میهن پرستی از بین رفته و همه بفکر جیب خودشونن. خرد و کلان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
وطن فروشی فقط جاسوسی یا فروختن خاک نیست ............قاچاق مایهتاج مردم هم وطن فروشی وخیانت است وسزایش مرگ است هم قاچاقچی وهم کسی که باعث این کار میشود یعنی درست محافظت نکردن از مرز یا گمرک............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار