صحبت‌های کریس رونالدو در تولد ۳۴ سالگی
کد خبر: ۱۳۵۸۱۷
تاریخ انتشار: 2019 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

رونالدو طی پیامی ویدئویی از حضور در یوونتوس ابراز رضایت کرد و تولد 34 سالگی اش را جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو سه شنبه 34 ساله شد و برای نخستین بار با پیراهن یوونتوس جشن تولد گرفت. البته تمام حواس فوق ستاره پرتغالی به بازی یکشنبه با ساسولو بود و نمیخواست لحظه ای تمرکزش را در تمرین از دست بدهد اما صبح تمرین با پسر یک ساله اش ماتئو در خانه فوتبال بازی کرد و آخر روز هم با کیک در خانه اش تولد گرفت. هواداران یوونتوس هم صبح سهشنبه در شبکه های اجتماعی تولد ستاره تیمشان را جشن گرفتند با تصاویری از خودشان که در حال تقلید شادی گل منحصر به فرد رونالدو بودند.

صحبت‌های کریس رونالدو در تولد ۳۴ سالگی

او در یک مصاحبه اختصاصی با تلویزیون باشگاه یوونتوس از همه تشکر کرد و ابراز خوشحالی کرد از اینکه برای نخستین بار تولدش را در ایتالیا جشن میگیرد: «به خاطر تولدم خوشحالم و خوب است که در ایتالیا هستم. از هواداران به خاطر پیام هایشان تشکر میکنم و همچنین حمایتی که از من کردند، اینجا در یوونتوس از همه چیز راضی ام. تیم در مسیر فوق العادهای قرار دارد و خوشحالم در سری A بازی میکنم. همه اینجا با من رفتار خوبی داشتند و واقعا تورین را دوست دارم، شهر زیبا و آرامی است. اینجا یک جام هم برده ایم و مشتاق بازیهای پیش رو هستیم. برای موفقیت انگیزه زیادی دارم.»

نامزد رونالدو هم روی اینستاگرام ویدئویی از او منتشر کرد که به همراه پسرش ماتئو که خرداد دوساله می‌شود، توپ بازی میکرد و این پسر نشان داد از نظر ژنتیکی میتواند جای پدرش را بگیرد! رونالدو با 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس رفت(بیشترین مبلغی که یک تیم ایتالیایی پول داده و بیشترین مبلغ تاریخ که برای یک بازیکن بالای 30 سال پرداخت شده) و خیلی سریع توانست خودش را در لیگ ایتالیا که معمولا برای انطباق پذیری جای سختی است، جا بیندازد، او با 17 گل در صدر جدول گلزنان لیگ ایتالیا قرار دارد. او در 30 بازی در رقابتهای مختلف 19 گل به ثمر رسانده است.

یوونتوس با هدف رسیدن به قهرمانی اروپا که از سال 1996 از دسترس این تیم دور بوده، رونالدو را به خدمت گرفت، این بازیکن 34 ساله چهار بار با رئال مادرید در پنج فصل اخیر و یک بار هم با منچستریونایتد در سال 2008 به قهرمانی اروپا رسیده است، یوونتوس در مرحله یکهشتمنهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکومادرید، قهرمان فصل قبل لیگ اروپا روبه رو می‌شود.

او قبل از آمدن به یوونتوس، سه قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی لالیگا را نیز به دست آورد و در مجموع 568 گل برای منچستریونایتد و رئال مادرید زده است، او همچنین با 85 گل ملی در کشورش رکورددار است ضمن اینکه با پرتغال به عنوان قهرمانی یورو 2016 نیز رسیده است.

دیگر رکوردهای او شامل چهار کفش طلای اروپا، بیشترین گل در پنج لیگ معتبر اروپا(412)، بیشترین گل در لیگ قهرمانان اروپا(121) و بیشترین گل در جام ملتهای اروپا(9) میشود.

رونالدو، برنده پنج توپ طلا، در پایان روز، عکسی از خودش به همراه نامزد و پسر بزرگش، کریستیانو جونیور مقابل کیک تولدش روی اینستاگرام گذاشت.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار