رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟
کد خبر: ۱۳۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رنگ زرد یک رنگ اصلی محسوب می شود که هم گرما دارد و هم زیبایی . این رنگ فرح بخش با رنگ هایی می تواند مکمل و ست شود که زیبایی را دو چندان کند در ادامه نمونه هایی از ست رنگ زرد با سایر لباس ها را با هم خواهیم دید. برای ست کردن لباس رنگ زرد لباس با سایر رنگ ها باید بدانید که هر رنگی را نمی توان با زرد ست کرد رنگی را باید برای لباس زرد انتخاب کرد که مکمل آن باشد تیره و روشن بودن رنگ مد نظر نیست.

برای ست کردن لباس رنگ زرد لباس با سایر رنگ ها باید بدانید که هر رنگی را نمی توان با زرد ست کرد رنگی را باید برای لباس زرد انتخاب کرد که مکمل آن باشد تیره و روشن بودن رنگ مد نظر نیست. رنگ زرد یک رنگ پر انرژی و جذابی است که در فصل بهار و تابستان بهتر است از آن استفاده کرد. در این مطلب از ما نمونه هایی از ست رنگ زرد لباس با سایر رنگ ها را با هم خواهیم دید
ست رنگ زرد لباس

این رنگ نیرو و انرژی تازه ای را به فشن تزریق می‌کند. مانند تابش زرد رنگ طلوع سپیده دم، زرد لیمویی و زرد طلایی گل‌های آلاله، این رنگها رنگ امید، خوش‌بینی، آغازی جدید و فرصتی دوباره است.

رنگ زرد قابل تطبیق با خیلی از رنگها است و برای زنان و مردان به کار می‌رود. لباس، لوازم جانبی خانم‌ها، لوازم منزل، لباس‌های ورزشی، کراوات و پیراهن‌های مردانه در این رنگ شاد و پرطراوت طراحی و عرضه می‌شود. اما خیلی از افراد از زرد فرار می‌کنند زیرا زرد آنها را می‌ترساند! چه کسی دوست دارد مانند یک شیرینی یا کیک غول‌پیکر به نظر برسد؟ رنگ زرد گرما و زیبایی خورشید را مجسم می کند، شما نیز اگر این رنگ را درست بپوشید می‌توانید در خیابان و یا مهمانی با این رنگ زیبا بدرخشید.

رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟

راهنمای ست رنگ زرد لباس

در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه رنگ زرد را با رنگ‌های دیگر ست کنید. اگر رنگ پوستتان زردی دارد از پوشیدن رنگ زرد دوری کنید چون شما را زردتر و بیمار نشان می‌دهد. اما اگر رنگ پوستتان تیره مایل به قهوه‌‌‌‌‌‌ای یا برنزه‌ای هستید حتی اگر رنگ پوستتان عاجی رنگ است این رنگ را حتما انتخاب کنید. طیف رنگ زرد از زرد طلایی پر رنگ، زرد گل آلاله و گل ابریشم و زرد کمرنگ را شما می‌توانید با رنگ‌های نارنجی سوخته، قهوه‌ای توتونی رنگ و قرمز درخشان ست کنید. اگر رنگ زرد کمرنگ به شما می‌آید می‌توانید این رنگ را با آبی کمرنگ (آکوا)، عاجی کمرنگ یا نارنجی کمرنگ ست کنید و ظاهری متین و باوقار پیدا کنید همچنین با یک رنگ گلی کمرنگ نیز می‌توانید شیرین و زیبا جلوه کنید.

رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟

ست کردن لباس زرد با رنگ تیره

اگر باز هم از پوشیدن رنگ زرد نگران هستید با پوشیدن یک بلوز ابریشمی یا حریر نازک یا یک تی‌شرت چسبناک تریکوی زرد رنگ گام اول را بردارید. خواه نا خواه زرد، نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند، اگر دوست دارید مانند چراغ نورافکن جلب توجه کنید زرد قطعا رنگ شماست پس از پوشیدن ان لذت ببرید.

ست رنگ زرد لباس با سبز

همونطور که در مطلب رنگ هایی که در ترکیب لباس به ما کمک می کند براتون توضیح دادم ، رنگ بنفش مکمل رنگ اصلی زرد است و این ترکیب در کنار هم ترکیب رنگ کاملی و ایجاد می کنه و  این رنگ ها در کنار هم میتونن خیلی زیبا جلوه کنند ولی این بستگی به نظر شما داره که در کجای لباستون از این رنگ ها کنار هم استفاده کنید.

ست زرد و آبی جذاب

رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟

ست لباس زرد و صورتی رنگ زرد هم در کنار رنگ صورتی به شکلی عمل می کنه که باعث درخشندگی بیشتر رنگ صورتی میشه و رنگ صورتیه که اینجا بیشتر جلب توجه میکنه. هر چی این رنگ زرد به روشنی بره خاصیت رنگ سفید رو پیدا می کنه که براتون در مطلب ست های لباس با رنگ سفید توضیحش رو دادم و باعث میشه رنگ کناریش بیشتر و مهم تر جلوه کنه.

ست رنگ زرد لباس با سبز و آبی

رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟

سیاه و قهوه ای روشن بهترین ترکیب لباس ها با رنگ مشکی رنگ مشکی یا سیاه از قوی ترین رنگ ها محسوب میشه. مثل ضرب… همیشه دقت داشته باشید که کمرنگی و پر رنگی رنگ ها حس های متفاوتی رو میتونه القا کنه. برای همین شما باید به تیرگی و روشنی رنگ ها هم علاوه بر ترکیبشون، دقت کنید و بر اساس محل و مجلس مورد نظر اونها رو انتخاب کنید. این تفاوت رو توی عکس ها بیشتر دقت کنید تا بهتر متوجه این تفاوت حس ها بشید.

ست لباس زرد و آبی

رنگ زرد را چگونه ست کنیم؟

ترکیب سبز و زرد رنگ زرد و سبز هم میتونه ترکیبش هم به شما حس شادی و گرما و تحرک رو القا کنه هم میتونه ترکیب خنثی ای باشه و این به علت همون تیرگی و روشنی این رنگ هاست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
2
خوب بود این مقاله را یه جوری برای ست کردن مانتو روسری شلوار چادر منتشر میکردی که خانمهای ایرانی بتونن ازش استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار