کیش، فرصتی برای تجربه‌ی یک نوروز آرام و دوست‌داشتنی
کد خبر: ۱۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار: 2019 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
تابه‌حال شده به جایی سفر کنید و لذت آن سفر را تا مدت‌ها در خاطرتان مرور کنید و غرق لذت شوید؟ دلتان می‌خواهد نوروزتان را در آرامشی محض سپری کنید و بدون هیچ نگرانی در هوای مطبوع بهاری، به دوچرخه‌سواری بپردازید یا در آلاچیق‌های چوبی، چای بنوشید و به امواج دریا خیره شوید؟

این روزها با بالا رفتن قیمت ارز و قیمت بلیط‌ هواپیما، سفرهای خارجی سخت‌تر شده و مردم ترجیح‌ می‌دهند سفرهای داخلی بیشتری داشته باشند و بدون اینکه بخواهند هزینه‌ی ویزا یا عوارض خروج بپردازند، سفری جذاب داشته باشند و دردسر و هزینه‌ی سفرهای خارجی را به دوش نکشند و به همین دلیل به سراغ خرید تور داخلی ارزان میروند.

تابه‌حال شده به جایی سفر کنید و لذت آن سفر را تا مدت‌ها در خاطرتان مرور کنید و غرق لذت شوید؟ دلتان می‌خواهد نوروزتان را در آرامشی محض سپری کنید و بدون هیچ نگرانی در هوای مطبوع بهاری، به دوچرخه‌سواری بپردازید یا در آلاچیق‌های چوبی، چای بنوشید و به امواج دریا خیره شوید؟

کیش، فرصتی برای تجربه‌ی یک نوروز آرام و دوست‌داشتنی

مقصد مدنظر ما جزیره‌‌ی کوچک و مرجانی ایران است که در جنوب کشور قرار گرفته است. کیش، که به نگین خلیج‌فارس معروف است، همان آرامشی که آرزویش را دارید برایتان به ارمغان می‌آورد. خیلی دور نیست و نیازی هم به توقف فرودگاهی در مسیر ندارد. سفر به آنجا هرچه خستگی دارید را از تنتان بیرون می‌کشد و با آن گل‌های ریز صورتی که در همه‌جا روییده، روحیه‌تان را بهاری می‌کند. پس بار و بندیل را ببندید و نوروز امسالتان را به آغوش گرمش بسپارید.

 

کیش، جزیره محبوب توریست‌ها

معمولا کسانی که بار اول به این جزیره‌ی رویایی سفر می‌کنند، از اینکه تمام قوانین رانندگی در آنجا رعایت می‌شود، حسابی تعجب می‌کنند. کافی است از خط عابر پیاده عبور کنید، راننده برای شما منتظر می‌ماند تا در صحت و سلامت، از خیابان‌ها رد شوید.

در نوروز که سوز سرد زمستانی هنوز در نیمی از کشور حس می‌شود، در کیش رخت بربسته و جایش را با آب‌وهوایی خنک، مطبوع و بهاری عوض می‌کند.

صبح‌های کیش را می‌توانید با مراکز خریدش آغاز کنید. در این مراکز می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را با قیمت مناسبی پیدا کرده و چمدانتان را از سوغاتی‌ و یادگاری‌های زیادی پر کنید.

تفریحات آبی و جذاب کیش نیز، به هنگام ظهر که هوا به نسبت گرم‌تر است انتظارتان را می‌کشد. می‌توانید اوقاتتان را در مراکز تفریحی سرپوشیده مانند پارک دلفین‌ها بگذرانید و از تماشای پستانداران دریایی نظیر دلفین، شیر دریایی و پنگوئن لذت ببرید.

برای تماشای غروب دل‌انگیز کیش نیز، می‌توانید به ساحل مرجانی بروید و پابرهنه روی شن ‌و ماسه‌ی نرمش قدم بزنید تا آب دریا انگشتانتان را قلقلک دهد. در آنجا می‌توانید بقایای مرجان‌های مرده را ببینید. نترسید، نه بوی بدی می‌دهد نه ظاهر زشتی دارند. این مرجان‌ها پس از مرگ به شکل سنگ‌های اسفنجی سفیدی سرتاسر این ساحل را پوشش داده‌اند و زیبایی دل‌انگیزی به آن بخشیده‌اند. البته می‌توانید از امکانات تفریحی اضافه شده به این ساحل نیز استفاده کنید یا اینکه روی آلاچیق‌های چوبی و زیبای اطراف نشسته و از تماشای امواج نیلگون خلیج‌فارس، لذت ببرید. جت اسکی، غواصی و شاتل برخی از این تفریحات آبی در ساحل مرجانی را تشکیل می‌دهند و با آن‌ها می‌توانید حسابی خودتان را با هجوم آدرنالین، سرحال بیاورید.

البته جاذبه‌های گردشگری کیش یکی دو تا نیست و اگر بخواهید تمام این مناطق را ببینید، به برنامه‌ سفر دقیق‌تر و طولانی‌تری نیاز دارید. برای نمونه می‌توان به شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز، آب‌انبار سنتی کیش، اسکله‌ی بزرگ تفریحی، مجموعه درخت سبز، کشتی یونانی معروف یا نمایشگاه‌های دائمی و هنری که همواره در کیش برگزار می‌شود اشاره کرد. برای رفت‌وآمد به این مناطق هم می‌توانید خودرو کرایه کنید و یا از خدمات تاکسی‌رانی موجود در کیش استفاده کنید و از کیش گردی لذت ببرید.

 

امکانات تور کیش با هیپوتریپ

برنامه‌ریزی سفرتان را به هیپوتریپ بسپارید. بلیط و هتلتان را با هزینه‌ی مناسبی تهیه کنید و تمام مدت از پشتیبانی بیست‌وچهارساعته‌ی ما بهره ببرید. پشتیبانی بیست‌وچهارساعته که هیپوتریپ را متمایز می‌سازد، به شما کمک می‌کند سفری آرام و بی‌دغدغه داشته باشید و از اقامتتان لذت کامل ببرید. هیپوتریپ ارائه‌کننده‌ی چند پکیج تور نوروزی کیش مختلف است که این پکیج‌ها با توجه به هتل‌ها و سرویس‌های گوناگون، متفاوت هستند. برای مثال یکی از هتل‌ها ساحلی و دیگری نزدیک مراکز خرید است یا بر اساس ستاره‌ی هتل، خدمات متفاوتی به شما ارائه می‌شود. با توجه به تنوع خدمات ارائه‌شده در پکیج‌های هیپوتریپ، شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ و بودجه‌ی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در کیش بگذرانید. درصورتی‌که تمایل دارید با کمک هیپوتریپ گشت شهری داشته باشید، می‌توانید آن را با تیم فروش در ارتباط بگذارید تا با هزینه‌ی مناسبی، از خدمات گشت شهری هیپوتریپ نیز بهره‌مند شوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار