صحبت های عجیب بازیگر معروف هالیوودی
کد خبر: ۱۳۵۵۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
لیام نیسون، بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی، در جدیدترین مصاحبه خود گفت که مدتی به فکر کشتن یک سیاه پوست بوده است. لیام نیسون در جدیدترین مصاحبه خود، یادآور یک اتفاق آزار دهنده در گذشته شد و در این مصاحبه گفت که تفکراتش بسیار افتضاح بوده است.

صحبت های عجیب بازیگر معروف هالیوودیلیام نیسون، بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی، در جدیدترین مصاحبه خود گفت که مدتی به فکر کشتن یک سیاه پوست بوده است. لیام نیسون در جدیدترین مصاحبه خود، یادآور یک اتفاق آزار دهنده در گذشته شد و در این مصاحبه گفت که تفکراتش بسیار افتضاح بوده است.

صحبت های عجیب بازیگر معروف هالیوودی

او در این باره گفت، بعد از اینکه متوجه شده یکی از دوستان نزدیکش توسط یک فرد سیاه پوست مورد تجاوز واقع شده است، مدت‌ها در خیابان راه می‌رفته تا اینکه با یک سیاه پوست برخورد کند و او را بکشد.

نیسون ادامه داد: «به مدت یک هفته به خیابان‌ها و محله‌های پایین شهر می‌رفتم به امید اینکه یک سیاه پوست را ببینم که به سمت من بیاید تا اورا بکشم، اما گاهی از خود می‌پرسدیم: می‌خواهی چکار کنی؟ و با این سوال تلفیقی، ترس و انتقام را در خود احساس می‌کردم.

وی درباره این تفکراتی که در گذشته داشته است، گفت: «بسیار تفکرات افتضاحی داشتم، اما معتقدم در این ماجرا درس‌های بسیاری یاد گرفتم و بعد از یک یا دو هفته درگیری با این موضوع، بالاخره با آن کنار آمدم.»

فعالیت حرفه‌ای نیسون در دهه گذشته بیشتر در نقش کسانی بوده که به دنبال انتقام هستند و فیلم «تیکن» از جمله این فیلم هاست.

جدیدترین فیلم او نیز به نام «تعقیب سرد» داستان یک انتقام را روایت می‌کند که به زودی در ۷ فوریه (۱۸ بهمن) اکران خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
7
اخرش متوجه نشدیم تو فیلم گری گرگه ویلیام وخورد یا ویلیام گرگ رو
پاسخ ها
ناهید
| |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
منم همین طور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
6
0
این که شون پن است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار