ترشی کدو و پیاز؛ این ترشی سه ساعته!
کد خبر: ۱۳۵۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
در این مطلب قصد داریم تا در مورد ترشی کدو و پیاز و مراحل پخت و مواد به کار رفته در آن صحبت کنیم. این ترشی خوشمزه به سرعت قابل تهیه و استفاده است و به شما توصیه می کنیم که حتما برای یک بار این ترشی خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

ترشی کدو و پیاز؛ این ترشی سه ساعته!به گزارش «تابناک با تو»؛ در این مطلب قصد داریم تا در مورد ترشی کدو و پیاز و مراحل پخت و مواد به کار رفته در آن صحبت کنیم. این ترشی خوشمزه به سرعت قابل تهیه و استفاده است و به شما توصیه می کنیم که حتما برای یک بار این ترشی خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

این ترشی در کنار غذاهای گوشتی مانند خوراک و سایر موارد سرو می شود و ترکیب جالبی را با این غذاها ایجاد می کند. زمان آماده سازی مواد ترشی نیم ساعت و زمان طبخ آن هم ۵ دقیقه است.

این ترشی پس از ۳ ساعت ماندن در یخچال می تواند استفاده شود. هر چند که می توان مدت زمان بیشتری داد تا این ترشی به خوبی جا بیفتد. استفاده از این ترشی ۳ ساعت پس از قرار گرفتن در یخچال مانعی ندارد. زمانی که شما مهمان دارید یا فرصت کمی در اختیار شما است تا ترشی تهیه کنید استفاده از این ترشی سریع و راحت و خوشمزه پیشنهاد مناسبی برای شما است.

مواد لازم

سرکه سیب: 2 پیمانه
برگ بو: 3 سه عدد
شکر قهوه ای : ¾ 1 پیمانه
نمک: 1 قاشق غذاخوری
آویشن خشک: 1 قاشق چایخوری
پیاز کوچک: 2 عدد
کدو سبز : 900 گرم

ترشی کدو و پیاز؛ این ترشی سه ساعته!

مراحل پخت:

1. در یک قابلمه مناسب سرکه و شکر را مخلوط کنید.

2. سپس همراه با نمک و آویشن و برگ بو روی حرارت قرار دهید و 3 دقیقه زمان بدهید تا شکر به خوبی در سرکه حل شود.

3. پیاز و کدو را به شکل حلقه حلقه برش بزنید.

4. مخلوط سرکه را روی پیاز و کدوی حلقه حلقه شده ریخته و پس از 3 ساعت قرار دادن داخل یخچال می توانید آن را سرو کنید. نوش جان!

منبع: غذالند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
این ترشیه با سکنجبین؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار