تکمیلی/کدام مدارس فردا دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷تعطیل است؟
کد خبر: ۱۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: 2019 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

در اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران در پی بارش برف در برخی مناطق و شهرستان های استان مازندران آمده است: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها، در منطقه بلده کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرستان کلاردشت، کلیه مدارس در سه مقطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند؛ هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و رسانه استانی اعلام خواهد شد.

۵۰۰ هزار دانش آموز در چهار هزار مدرسه مازندران تحصیل می کنند.

مدارس ابتدایی شهرستان نیکشهر فردا تعطیل اعلام شد

فرماندار نیکشهر گفت: به دلیل شدت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی فردا تمامی مدارس ابتدایی شهرستان نیکشهر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نیکشهر، صاحب گل صالحی در جلسه ستاد بحران شهرستان نیکشهر اظهار داشت: به دلیل شدت بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی فردا دوشنبه ۱۵ بهمن کلیه مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نیکشهر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

فرماندار نیکشهر با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر ادامه بارندگی ها تصریح کرد: از کلیه شهروندان و مسافران محترم خواهشمندیم طی این مدت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

مراکز پیش‌دبستانی استان قزوین و ابتدایی آوج فردا تعطیل است
سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی استان و ابتدایی شهرستان آوج در نوبت صبح فردا خبر داد.

سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا ، تمامی مراکز پیش دبستانی استان قزوین و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان آوج طی نوبت صبح روز دوشنبه 15 بهمن ماه تعطیل است.

وی بیان کرد: تعطیلی در مورد سایر مقاطع تحصیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

مدارس ابتدایی بخش کجور فردا تعطیل است

راه مواصلاتی اصلی در بخش کجور باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد ولی به علت شدت بارش برف، مدارس ابتدایی بخش کجور تعطیل است.

در پی بارش برف نسبتاً سنگین در بخش کوهستانی کجور در غرب مازندران، مناطق مختلف روستایی پوشیده از برف شدند.

سرپرست بخشداری کجور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت بخش کجور پوشیده از برف، اظهار کرد: بارش قابل توجه برف در ارتفاعات کوهستانی و قله‌‌ها از منطقه روستایی «کینس» قابل مشاهده است اما از دو راهی روستای «دشت‌نظیر» به سمت روستاهای بخش کجور بارش برف سطح روستاها را پوشانده است.

عباسعلی همپا افزود: راه مواصلاتی اصلی در بخش کجور باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد و محورهای فرعی نیز به مرور خودروهای برف‌روب یکی پس از دیگری را باز می‌کنند و در کل در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر بخش کجور و اداره راه نوشهر، تصریح کرد: مشکلاتی که ممکن بود در حوزه برق بخش کجور به وجود بیاید با هماهنگی مدیر اداره برق این منطقه برطرف شد و خوشبختانه و برق و تلفن هم برقرار است.

سرپرست بخشداری کجور درباره وضعیت گازرسانی به ایستگاه‌‌های CNG شهر کجور، گفت: کامیون حامل بَسکِت‌های گاز CNG نیز از گردنه «بیرون‌بشم» عبور داده شد و امشب ذخیره گاز برای مردم شهر کجور وجود دارد.

همچنین بنابر اعلام فرماندار شهرستان نوشهر به علت شدت و تداوم بارش برف، مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی در منطقه کوهستانی بخش کجور در روز دوشنبه ۱۵ بهمن تعطیل است.

مدارس نوبت صبح قوچان و جغتای فردا تعطیل است
براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدارس نوبت صبح قوچان و جغتای فردا تعطیل است.

فردا تمامی مدارس دوره اول و دوم مقطع ابتدایی در شهرستان‌های قوچان و جغتای در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین کلیه مدارس ابتدایی دوره اول و دوم منطقه "کوهسرخ " در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز به فعالیت خواهند کرد.

قابل ذکر است کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و دوم) در شهرستان های قوچان و جغتای تعطیل و در منطقه کوهسرخ با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند نمود.

 

تعطیلی و آغاز با تاخیر فعالیت مدارس برخی مناطق گرمه
مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی و آغاز با تاخیر فعالیت آموزشی برخی مدارس شهرستان گرمه خبر داد.

نقی هجرتی اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس شهرستان گرمه فردا دوشنبه ۱۵بهمن ماه تعطیل و یا با تاخیر فعالیت آموزشی را آغاز می کنند.

هجرتی افزود: پیش دبستانی، دبستانی و متوسطه اول دهستان های گلستان و بالا دشت در نوبت صبح تعطیل و سایر مدارس شهرستان گرمه دایر است.

وی تصریح کرد: مدارس سایر شهرستان های خراسان شمالی فردا دایر است.

بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس اردبیل را تعطیل کرد

بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس مرکز استان را طی روز دوشنبه تعطیل کرد.

براساس اطلاعیه اولیه صادر شده از سوی آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه در اردبیل مقطع پیش دبستانی در سری قبل از ظهر به علت بارش برف تعطیل‌ می‌باشد
با توجه به بازش برف طی ساعات گذشته در بخش های مرکزی و جنوبی استان اردبیل و برودت هوا طی ساعات اولیه صبح، انتظار می رود تعطیلی مدارس در شهرها و بخش های این مناطق در روز دوشنبه اعلام شود.
در حال حاضر بارش برف در اردبیل و در برخی از شهرهای استان ادامه دارد.
هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرده است بارش های طی ۲۴ ساعت آینده ادامه داشته باشد.

مدارس شهری و روستایی قروه تعطیل است

مدارس شهری و روستایی شهرستان قروه به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

به دلیل برودت هوا، شرایط یخبندان و لغزندگی معابر و جاده‌های مواصلاتی با دستور فرمانداران فردا دوشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مدارس شهرستان قروه در سطح شهر و روستا تعطیل شد.

همچنین مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر و کلیه مدارس روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

گفتنی است؛ امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر مدارس سطح شهر و روستایی شهرهای قروه و دهگلان و مدارس روستایی دیواندره و زرینه در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شد

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار