کشف تونل سری، سرقت از بانک را لو داد
کد خبر: ۱۳۵۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
یک چاله وسط جاده ای در میامی، در ایالت فلوریدا، منجر به کشف تونلی سری به مقصد یک بانک شد. این چاله مخفیانه حفر شده است. پلیس پس از کشف این چاله، پرونده ای را درباره سرقت از بانک گشود.

کشف تونل سری، سرقت از بانک را لو داد

کشف تونل سری، سرقت از بانک را لو داد اختصاصی «تابناک باتو»؛ یک چاله وسط جاده ای در میامی، در ایالت فلوریدا، منجر به کشف تونلی سری به مقصد یک بانک شد. این چاله مخفیانه حفر شده است. پلیس پس از کشف این چاله، پرونده ای را درباره سرقت از بانک گشود.

کشف تصادفی این چاله، سرقت از بانک را خنثی کرد. بارش باران در ایالت فلوریدا، منجر به کشف این حفاری و لو رفتن عملیات احتمالی دستبرد به بانک در شهر میامی گردید.

دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) می گوید، تونلی را که دزدان ناشناس حفر کرده اند، 50 متر طول، و کمتر از یک متر قطر دارد.

یک مولد الکتریکی، صندلی و نردبان در محدوده حفاری پیدا شده است. پلیس می گوید این تونل در نوع خود عجیب و بسیار تنگ است و شبیه تونل هایی که پیشتر دزدها برای سرقت های مشابه حفر کرده بودند نیست.

کشف تونل سری، سرقت از بانک را لو داد

پلیس یک جرثقیل و یک ماشین را هم که برای حمل خاک و سنگ ها بوده کشف کرده است. این طور که به نظر می رسد بارش باران مانع ادامه فعالیت دزدها شده است.

پلیس عکس وسایل پیدا شده را منتشر کرده و از مردم خواسته تا صاحبان این ابزار و وسایل را شناسایی کرده و به پلیس برای پیدا کردن مخفیگاه دزدها کمک کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
1
13
مواظب باشند مدتی است خاوری مفقود شده و از این چاله به بانک دستبرد نزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار