پلیس تهران ۱۲ زورگیر شمشیر به دست را شوکه کرد +عکس
کد خبر: ۱۳۵۱۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح قمه و شمشیر توسط موتورسوارن پلاک مخدوش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران سرکلانتری مسئولیت شناسایی و دستگیری سارقان را بر عهده گرفتند تا اینکه مخفیگاه سارقان را در محدوده خیابان احدی شناسایی کردند. سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پاتوق سارقان مدتی تحت مراقبت قرار گرفت و به دست آمد که افراد مشکوکی به این محل به طور مستمر در حال تردد هستند.

پلیس تهران این ۱۲ زورگیر شمشیر به دست را شوکه کرد! +عکس

وی با اشاره به اینکه تردد افراد مشکوک در آن محل موجب نارضایتی اهالی محل شده بود، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، تیمی برای دستگیر متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن اعزام که ماموران موفق شدند ۱۱ مرد و یک زن سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند. سرهنگ جلیلیان با بیان این که از مخفیگاه متهمان ۶ قبصه سلاح سرد کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کردند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر جرائم و مالباختگان ادامه دارد.

نوداد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
1
3
خوب چه حكمي براي اين بزرگواران صادر ميشه ؟ همگي مورد لطف و عطوفت قرار ميگيرن و بزودي آزاد ميشن و به لطف جرايد و رسانه ها كه صورت شان را شطرنجي كرده و يا مي پوشانند ، چهره خلافكاري شان هم مخفي مي ماند تا راحت تر بتوانند در آينده نزديك به كارهاي خلاف خود ادامه دهند.
جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
2
2
فعلاً این ما هستیم که شوکه می شویم . شمشیر ؟ تو تهران ؟ مگه مملکت صاحاب نداره ؟
مریخ
|
Germany
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
5
مناطق جنوبی تهران از لحاظ فرهنگی بسیار ضعیف است اگر در کوچه های جنوبی قدم بزنید مطمئنا شاهد دعوا و درگیری خواهید بود مواد و مشروب فروشان در انجا فراوانند نوجوانانی مشاهده میشوند که بر روی دستانشان اثار جراحت دیده میشود که در بین خودشان نماد قدرت نمایی است کودکان اهل درس و فن نیستند و بزرگترین قهرمان زندگیشان گنده لات محله است بچه ها همدیگر را با اسامی زشتی ملقب میکنند مثل عقرب خرچنگ یخی و ...این منطق به اندازه ای از لحاظ فرهنگی ضعیف است انگار در ۵۰ سال پیش متوقف شده است شبها در برخی مناطق نمیتوان گذر کرد و بسیار خطرناک است شمشیر کشی داشتن سلاح گرم و گردن کلفت های که گاهی توسط نیروی انتظامی بازداشت و بعد از ۲ هفته دوباره ازاد شده و به رفتار زشت خود ادامه میدهند این ارازل فکر میکنند دیگران از انان میترسند در حالی مردم نمیترسند بلکه نمیخواهند دچار دردسر شوند نیروی انتظامی باید تمامی جنوب تهران را پاکسازی کند و امنیت را برقرار کند ولو اگر هزینه ها سرسام اور باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
1
0
این دستگیری ها فقط مردم را شوکه می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار