ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند
کد خبر: ۱۳۴۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
هند روز ملی سالانه خود را که به نام (روز جمهوری هند) شناخته می‌شود، برای هفتادمین سال متوالی در ژانویه سال جاری برگزار کرد. این جشن به طور مشخص در روز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد. ستاره‌ها و مشاهیر صنعت سینمای هند، پیام‌های تبریک و جملات تأثیرگذاری را در این باره منتشر کردند.

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند«اختصاصی تابناک باتو» هند روز ملی سالانه خود را که به نام (روز جمهوری هند) شناخته می‌شود، برای هفتادمین سال متوالی در ژانویه سال جاری برگزار کرد. این جشن به طور مشخص در روز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد. ستاره‌ها و مشاهیر صنعت سینمای هند، پیام‌های تبریک و جملات تأثیرگذاری را در این باره منتشر کردند.

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

سلمان خان: سلمان خان در حال حاضر در فیلم سینمایی Bharat ایفای نقش می‌کند، این فیلم درباره بخش مهمی از تاریخ هند (جدایی هند و پاکستان به عنوان دو کشور مجزا) می‌باشد. سلمان خان در توییتر نوشت: تیم تولید Bharat برای همه جشن شادی را به مناسبت روز جمهوری هند آرزو می‌کند، زنده باد هند!

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

کاران جوهر: او (هند) قوی است... انعطاف پذیر است... مؤثر است و قلب بزرگی دارد، همانا او هند است.

سانجای دوت: وقتی به پرچم سرزمینم نگاه می‌کنم که چگونه در اوج به اهتزاز در می‌آید، قلبم پر از افتخار می‌شود، امروز، روز جمهوری هند است، پس باید همه با هم متعهد شویم تا تکلیفمان را در قِبال سرزمینمان انجام دهیم، تا سرزمین ما همه چشم‌ها را به خود خیره کند، زنده باد هند!

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

ویکی کوشال که فیلم جدیدش (Uri) موفقیت زیادی در گیشه کسب کرده است در اینستاگرامش نوشت: روز جمهوری هند خوش باد!

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

جان آبراهام که جدیدترین فیلمش (Balta House) نام دارد، نوشت: فرهنگ یک ملّت در قلب‌ها و جان‌های مردمش جای می‌گیرد، همه تلاشمان را به کار می‌بریم تا پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم و برای اینکه هرجا می‌رویم عشق و خوشبختی منتشر کنیم، روز جمهوری هند را گرامی می‌داریم.

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

کریتی سانون: ما آهسته و پیوسته رو به جلو گام بر می‌داریم، هنوز آرزو‌های فراوانی داریم تا محقق کنیم، آرزو‌هایی که باید رو به جلو به دنبالشان برویم، روز جمهوری هند مبارک، زنده باد هند!

جاکی شروف: خوش شانس بودم که در هند متولد شدم، زنده باد هند!

سونام کاپور آهوجا: روز جمهوری هند به همه برادران هموطنم مبارک باشد، باید خوب تأمل کنیم تا متوجه شویم که چقدر خوش شانس بوده ایم که در این سرزمین با عظمت متولد شده ایم.

آنیل کاپور: روز جمهوری هند مبارک، زنده باد هند!

آجون کاپور: بیایید تا خودمان را برای تغییری که رؤیایش را داریم آماده کنیم، روز جمهوری هند مبارک باد!

ستاره‌ها و سلبریتی‌های هندی در روز ملی هند

دیا میرزا، ژاکلین فرناندز، آمیتا باچان، آبیشک باچان، رتیش دیشموک، ویر داز، ویوک آناند، اُبیروی از دیگر هنرمندان هندی بودند که روز جمهوری هند را تبریک گفتند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
3
سلام لباس پوشیدن آنها چقدر شبیه به پوشش هنرپیشه های ماست یا ما چقدر شبیه به آنها در مناسبت های رسمی لباس می پوشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار