ایده‌های هوشمندانه برای اتاق زیر شیروانی
کد خبر: ۱۳۴۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
هنگامی که مهمان دارید می توانید اتاق شیروانی را برای آنها آماده کنید تا شب را در آنجا استراحت کنند و فضای خصوصی داشته باشند. فقط نیاز به تخت دو نفره دارد و از آنجا که اتاق های شیروانی اغلب بیش از حد بزرگ هستند، برای افرادی که خرو پف می کنند عالی هستند. وسایل موسیقی فضای زیادی را اشغال میکنند، بنابراین آنها را به اتاق زیر شیروانی خود انتقال دهید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانیبه گزارش «تابناک با تو»؛ اکثر فضاهای خانه از قبل چیدمان شده اند، آشپزخانه جایی است که شما با خانواده تان در آن غذا می خورید و اتاق خواب اصلی جای که در آن استراحت میکنید بنابراین هنگامی که شما یک اتاق خالی بدون مصرف دارید ، ممکن است فکرتان را مشغول کند. اتاق های زیر شیروانی اغلب در کنار گاراژها قرار می گیرند و گاهی اوقات طرح های چالش برانگیز را ایجاد می کنند اما یک برنامه ریزی کمی هوشمندانه می تواند به شما در تعیین فضا کمک کند و اتاق زیر شیروانی خود را به یکی از بهترین مکان های موجود در خانه تبدیل کنید ؛ در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک چند ایده برای استفاده از این اتاق ها ارائه شده است.

1. اتاق تکالیف بچه ها

اگر میبینید فرزندانتان مقاله ها، کتابهای درسی را در کل خانه پخش میکنند، اتاق زیر شیروانی شما می تواند یک فضای کاری کامل باشد.محیطی آرام و به دور از تلویزیون و بازی های ویدئویی است، چند صندلی راحت در اتاق قرار دهید و فضای خالی را به یک مکان مسالمت آمیز برای بچه ها تبدیل کنید ، فقط از قفسه ها با وسایل آموزشی استفاده کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

استفاده هوشمندانه از اتاق زیر شیروانی

2. اتاق مطالعه

شما ممکن است به یک اتاق مشق نیاز نداشته باشید، اما اتاق زیر شیروانی می تواند به عنوان اتاق مطالعه و یا اتاق کار نیز استفاده شود.از آنجا که آنها اغلب از اتاق های پر سر و صدا مانند آشپزخانه جدا شده اند، بهترین مکان برای انجام کار هستند.با یک میز ، روشنایی فراوان و یک رایانه، اتاق زیر شیروانی ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای بهره وری باشد - یا حداقل مکان آرام برای کنفرانس تلفنی.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

تبدیل اتاق زیر شیروانی به اتاق مطالعه

3. استودیو یوگا

اتاق زیر شیروانی شما می تواند تبدیل به یک واحدی کامل برای تمرکز بر روی خودتان و انجام یوگا باشد. در مورد آن فکر کنید:اتاق های زیر شیروانی همیشه بهترین نور را ندارند، و برای فعالیت هایی که به نور کم نیاز دارند عالی هستند ، فضا را برای انجام یوگا آماده کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

طراحی متفاوت اتاق زیر شیروانی

4. کتابخانه

اتاق زیر شیروانی مناسب کتابخانه است با نصب چند قفسه و صندلی و روشنایی کافی به کتابخانه ای ایده آل تبدیل می شود.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

کتابخانه در اتاق زیر شیروانی

5. پاتوق نوجوان

این یک موضوع طبیعی است که نوجوانان تمایل دارند با همسالان خود در ارتباط باشند. با این حال، شما حداقل میتوانید آنها را در خانه خود نگه دارید اگر یک فضای خصوصی را برای آنها تدارک ببینید.یک مکان پاتوق نوجوان ممکن است شامل یک سیستم تلویزیون و دستگاه بازی، یک بلندگو برای تلفنهای خود، تعداد زیادی شارژر و حتی یک یخچال کوچک برای رفع این اشتهای بی پایان است.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی

6. اتاق بازی

اگر شما در خانواده خود شخصی معتاد به بازی های ویدیویی را دارید - چه بچه یا بزرگسال - می دانید که چقدر آزار دهنده است که تلوزیون مدام به دستگاه بازی وصل باشد ، اتاق بازی ممکن است پاسخ شما باشد پس اتاق زیر شیروانی را به اتاق بازی تبدیل کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

استفاده جالب از اتاق زیر شیروانی

7. اتاق موسیقی

آیا بتهوون رو به رشد در خانه شما وجود دارد؟ وسایل موسیقی فضای زیادی را اشغال میکنند، بنابراین آنها را به اتاق زیر شیروانی خود انتقال دهید. فضای بسیار زیادی خواهید داشت و از آنجا که اتاق های شیروانی معمولا از مناطق اصلی زندگی شما دور هستند، سر و صدا نیز دور میشود. شما حتی می توانید تجهیزات ضبط و تعداد زیادی صندلی را برای کنسرت های بی نظیر اضافه کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

تبدیل اتاق زیر شیروانی به اتاق موسیقی

8. باشگاه خانگی

مشغول کار در تناسب اندام خود هستید؟ اتاق شیروانی خود به مرکز تناسب اندام خانوادگی تبدیل کنید. فضای کافی برای دستگاه ورزشی و پنکه وجود خواهد داشت تا خود را هیدراته کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

باشگاه خانگی در اتاق زیر شیروانی

9. اتاق صنایع دستی

اگر در کار صنایع دستی هستید میدانید که وسایل این کار محیط را کثیف می کند ، آنها را سازماندهی کنید و تمام مواد خود را به اتاق شیروانی انتقال دهید. از قفسه ها برای سازماندهی وسایل استفاده کنید، چرخ خیاطی یا پارچه های خود را به اتاق اضافه کنید.

10. تئاتر خانگی

تئاتر خانگی تا پنج سال پیش بسیار رایج بود، ولی امروزه به شکل رسمی و سنتی تبدیل شده است. نیازی نیست تئاتری گران قیمت داشته باشید. شما حتی به صندلی های گران قیمت نیازی ندارید. از مبل های قدیمی یا پتو استفاده کنید. شما حتی می توانید یک پروژکتور ارزان قیمت تهیه کنید.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

استفاده بهینه از اتاق زیر شیروانی

11. اتاق میهمان

هنگامی که مهمان دارید می توانید اتاق شیروانی را برای آنها آماده کنید تا شب را در آنجا استراحت کنند و فضای خصوصی داشته باشند. فقط نیاز به تخت دو نفره دارد و از آنجا که اتاق های شیروانی اغلب بیش از حد بزرگ هستند، برای افرادی که خرو پف می کنند عالی هستند.

11 ایده هوشمندانه برای استفاده از اتاق زیر شیروانی

دکوراسیون اتاق میهمان

اتاق های شیروانی را می توان نظم و شکل داد با این حال، با برنامه ریزی و مبلمان مناسب، می توانید چیزی را که فضای هدر رفته به نظر می رسد به یک بخش کاملا کاربردی از خانه تبدیل کنید. تعجب نکنید اگر این اتاق شیروانی به اتاق مورد علاقه شما تبدیل شود.

منبع: نمناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
4
کاشکی یکی از این اتاق ها مال من بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار