عید امسال زبان آلمانی را مثل بلبل صحبت کنید
کد خبر: ۱۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: 2019 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
برای اینکه زبان آلمانی یاد بگیریم و بتوانیم راحت صحبت کنیم راهکارهایی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها و استفاده از کتاب ها، نرم افزارها و شبکه های اجتماعی، می توانیم یادگیری این زبان را آسان تر کنیم و فرآیندی که می تواند خیلی سخت و خسته کننده باشد، به یک تجربه شیرین و لذت بخش تبدیل شود.

بیایید از همین اول راه با هم صادق باشیم زبان آلمانی بدون شک یکی از دشوارترین زبان ها برای یادگیری است. خوشبختانه لازم نیست همه آلمانی یاد بگیرند، اما کسانی که می خواهند برای ادامه تحصیل، کسب و کار، زندگی یا حتی تفریح به آلمان بروند، یادگیری زبان آلمانی برای آنها دیگر کارای تفننی نیست. برای اینکه بتوانید با آلمانی زبان ها ارتباط‌ای موثر برقرار کنید، باید زبان آلمانی بلد باشید و باید بتوانیم به زبان آلمانی صحبت کنیم.

برای اینکه زبان آلمانی یاد بگیریم و بتوانیم راحت صحبت کنیم راهکارهایی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها و استفاده از کتاب ها، نرم افزارها و شبکه های اجتماعی، می توانیم یادگیری این زبان را آسان تر کنیم و فرآیندی که می تواند خیلی سخت و خسته کننده باشد، به یک تجربه شیرین و لذت بخش تبدیل شود.

عید امسال زبان آلمانی را مثل بلبل صحبت کنید

حرف زدن به زبان‌ای که بر آن تسلط دارید راحت است، اما حرف زدن به زبان آلمانی می تواند برای کسی که اعتماد به نفس ندارد و نمی داند باید از کجا شروع کند، یک کابوس باشد. فقط زمانی می شود به این اضطراب غلبه کرد که بدانید چطور باید تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین کنید.

از سختی ها و مشقات زبان آلمانی همینقدر بگوییم که زبان آموزان آلمانی در سطح پیشرفته و کسانی که حرف زدن آن ها به بومیان آلمانی زبان شبیه است هم گاهی برای صحبت کردن به این زبان، دستپاچه می شوند و استرس می گیرند.

اما هر چیزی به جز مرگ چاره دارد! خوشبختانه همه چیز آنقدرها هم تیره و تار نیست و راه های زیادی وجود دارد که بتوانید مهارت مکالمه زبان آلمانی را تقویت کنید.

 

راهکارهایی برای تقویت مکالمه زبان آلمانی

 

هدف بزرگ داشته باشید

پیش از آنکه حتی یک کتاب آلمانی دست بگیرید، از خودتان بپرسید: «چرا باید آلمانی یاد بگیرم؟». این هدف و یا «انگیزه بزرگ» در واقع علت اصلی یادگیری زبان آلمانی است. برای عده ای تمایل و اشتیاق به یادگیری زبان های خارجی (تمام زبان ها و نه فقط آلمانی) می تواند هدف باشد. هدف عده ای دیگر می تواند ارتباط برقرار کردن با کسانی باشد که آلمانی صحبت می کنند. اما دلایل معمول و متنوع دیگری هم وجود دارند.

مهاجرت، ادامه تحصیل، پیدا کردن شغل در یک شرکت آلمانی، ارتباط برقرار کردن با بومیان آلمانی زبان و خواندن ادبیات آلمانی، مثل آثار گوته، هرمان هسه و فرانتس کافکا و آشنایی با فرهنگ آلمان می تواند دلایلی باشد برای اینکه کسی زبان آلمانی یاد بگیرد.

 

بگذارید آلمانی بخشی از زندگی روزمره تان باشد

آیا همه برای اینکه زبان آلمانی یاد بگیرند به آلمان سفر می کنند یا به کلاس های آموزش زبان آلمانی می روند؟ نه!

برای اینکه زبان و مکالمه آلمانی را آنطور که باید و شاید یاد بگیرید، باید با این زبان زندگی کنید؛ درست مثل تمام بومیان آلمانی زبان. یادگیری به روش «غوطه وری» (Immersion)روشی بسیار موثر است و برای آن راه های زیادی وجود دارد که زندگی روزمره تان آغشته به زبان آلمانی کنید. می توانید زبان گوشی تلفن همراه یا لپ تاپتان را به آلمانی تغییر دهید. می توانید یک دوست یا بومی آلمانی زبان داشته باشید و روزانه در مورد مسائل مختلف با او صحبت کنید. تلویزیون آلمان و فیلم هایی به زبان آلمانی ببینید. البته در این مورد آخر، خودتان را مجبور کنید فیلم ها را بدون زیرنویس ببینید.

 

انتخاب آموزشگاه زبان معتبر در زمینه آموزش زبان آلمانی

کلاس زبان را فراموش نکنید! اگر میخواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید نیاز به شرکت در کلاس هایی آموزشی دارید که بتوانید روند رشد خود را در یادگیری زبان آلمانی با دقت اندازه گیری کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار