انواع ابزار آلات برش چوب و برش ام دی اف
کد خبر: ۱۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار: 2019 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
جزء انواع ابزار آلات برش چوب و ام دی اف می توان انواع تیغ اره، اورفرز نجاری و دستگاه الیت زن را نام برد که عمل برش کاری و سوراخ کاری را در صنایع چوب و ام دی اف انجام می دهند.

جزء انواع ابزار آلات برش چوب و ام دی اف می توان انواع تیغ اره، اورفرز نجاری و دستگاه الیت زن را نام برد که عمل برش کاری و سوراخ کاری را در صنایع چوب و ام دی اف انجام می دهند. تیغ اره مرسوم ترین ابزار در صنایع چوب و ام دی اف است که برش انواع ورق های چوب و ام دی اف را انجام می دهد. پس از تیغ اره ابزار اورفرز نجاری است که با انواع تیغه ها می تواند از پس هر نوع برش و پرداختی بر آید. دستگاه الیت زن نیز ابزاری برای ایجاد انواع سوراخ و برش داخل چوب و ام دی اف است تا بتوان بهترین اتصالات را ایجاد نمود.

 

تیغ اره ام دی اف بر و تیغ اره چوب بر

همه ما در صنعت چوب با انواع تیغ اره ام دی اف بر و تیغ اره چوب بر آشنا هستیم و هرکدام از ما برندی خاص که تا به امروز پاسخگوی نیاز ما بوده است را انتخاب نموده و در طول زمان فقط از تیغ اره آن برند استفاده نموده ایم. اما رقابت بزرگی همیشه در بازار تیغ اره ها وجود دارد و اکثر برند ها در تلاش اند تا تیغ اره آنها پاسخگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان باشد. همچنین طراحی تیغ اره ها به گونه ای انجام شده است که به مرور زمان سیکل تیز کاری طولانی تری برای محصولات وجود داشته باشد.

انواع ابزار آلات برش چوب و برش ام دی اف

 

تیغ اره MDF بر

تفاوت اصلی بین تیغ اره MDF بر و تیغ اره چوب بر در نوع و تعداد دندانه های آنهاست. در تیغ اره های MDF بر از دندانه های کونیک و صاف(TCG) استفاده شده است. علت استفاده از این نوع دندانه ها جنس روکش و ظرافت برشی که بر روی روکش ها باید تیغ اره ایجاد نماید می باشد. دندانه های کونیک و صاف در سه نوع مختلف از جهت زاویه یورش دندانه ها تولید می شود. زاویه یورش دندانه تیغ اره در برش تیغ اره ها بسیار موثر است. این سه نوع به تیغ اره زاویه مثبت – تیغ اره زاویه منفی و تیغ اره معمولی با زاویه صفر درجه تقسیم بندی می شود.

 

تیغ اره چوب بر

تیغ اره چوب بر تنها تفاوتی که با تیغ اره ام دی اف بر دارد از نظر تعداد دندانه و نوع دندانه است. نوع دندانه تیغ اره چوب بر از نوع چپ و راست(ATB) می باشد. این تیغ اره هنگام برش کیفیت بهتری را ارائه می دهد و هنگام برش چوب تیغ اره هایی که تعداد دندانه کمتری دارند هنگام کار کمتر داغ  کرده و اثر داغی روی لبه برش خورده چوب بر جای نمی گذارند.

 

قیمت تیغ اره

قیمت تیغ اره با توجه به نوع، برند، تعداد دندانه و عملکرد آن متفاوت است. اما شما عزیزان برای استعلام آخرین قیمت و بروزترین قیمت تیغ اره مد نظر خود می توانید با کارشناسان فروش وب سایت چوبینر تماس حاصل فرمایید.

 

اورفرز نجاری و ویژگی های آن

اورفرز نجاری یکی از وسایل کارگاهی می باشد که بسیار در ایجاد طرح ها بر روی انواع چوب و ام دی اف به کمک آن دسته از افرادی که کارگاه خود را جابجا و یا در محل کار عمل پرداخت و یا برش را انجام می دهند، آمده است. به طور کلی اورفرز نجاری به این دلیل ساخته شد که قابلیت حمل دستگاه سی ان سی وجود نداشته و باید یکسری از کارهایی که ثابت بودند تراش داده می شدند.

انواع ابزار آلات برش چوب و برش ام دی اف

 

چگونه یک اورفرز نجاری مناسب را خرید کنیم؟

اورفرز ها از نظر کارایی تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارند اما عمده تفاوت آنها در ابعاد شفت و کارگیر می باشد. کیفیت اورفرز نجاری زمانی بالا می رود که کم صدا تر و قدرت موتور آن بیشتر باشد. یکسری از اورفرز نجاری دارای دیمر می باشند تا بتوان قدرت موتور را تنظیم نمود. برای دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان صنایع چوب از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس برقرار نمایید:

02166563048   -   09021235626   -   09355069269

Choobiner.ir

 

الیت زن دستی و الیت زن اتوماتیک

اتصال الیت پس از انواع اتصالات بیسکوییتی و لاملو بسیار در صنعت چوب کاربرد دارند. نصب اتصالات الیت بسیار ساده بوده اما نیاز به دستگاهی به نام الیت زن می باشد. دستگاه های الیت زن به دونوع الیت زن دستی و الیت زن اتوماتیک تقسیم می شوند. الیت زن دستی تفاوت خاصی با الیت زن اتوماتیک ندارد اما فرق اصلی آنها این است که می توان الیت زن دستی را به محل کار برد و الیت زن اتوماتیک به صورت ایستگاهی داخل کارگاه وصل میشوندو عمل الیت زنی را انجام می دهند.. اما عمل اصلی که هردو انجام می دهند ایجاد سوراخ اتصال الیت می باشد.

انواع ابزار آلات برش چوب و برش ام دی اف

 

قیمت الیت زن

با توجه به نوع الیت زن درخواستی شما و امکانات موجود این دستگاه ها قیمت نیز می تواند متفاوت باشد بدین صورت که اگر قصد خرید الیت زن دستی را داشته باشید به راحتی با مبلغی جزئی می توانید این الیت زن را از فروشگاه چوبینر تهیه فرمایید. اما اگر فقط قصد استفاده از الیت زن اتوماتیک را دارید می توانید از انواع فرز بیسکوییت زن استفاده کنید. برای استعلام قیمت الیت زن اتوماتیک و دریافت مشاوره در خرید با متخصصین وب سایت چوبینر تماس حاصل فرمایید:

02166563048   -   09021235626   -   09355069269

Choobiner.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار